11 תשובות
את הרוב, כן
אני מאוד שונא.
זו בעיקרון הסיבה שאני חוסם כמעט כל בן אדם ששולח לי הודעה, או מגיב לי בקיר.
לא
אני לא אוהבת אותם כי אני לא מכירה אף אחד באמת... ואני גם לא שונאת אנשים שאני לא מכירה...

בברכה, h.s.
אין לי בעיה איתם
חלק מאוד וחלק פחות
לא ממש
חחח לא
לא.
אנונימי