11 תשובות
את הרוב, כן
אני מאוד שונא.
זו בעיקרון הסיבה שאני חוסם כמעט כל בן אדם ששולח לי הודעה, או מגיב לי בקיר.
זו בעיקרון הסיבה שאני חוסם כמעט כל בן אדם ששולח לי הודעה, או מגיב לי בקיר.
לא ממש
לא
אני לא אוהבת אותם כי אני לא מכירה אף אחד באמת... ואני גם לא שונאת אנשים שאני לא מכירה...
בברכה, h.s.
בברכה, h.s.
אין לי בעיה איתם
חלק מאוד וחלק פחות
לא ממש
חחח לא
לא.
אנונימי
באותו הנושא: