33 תשובות
כי בנות זה עם מפגר
אני לא עושה את זה
(אני בת)
(אני בת)
יותר ממכן זה בטוח
שואל השאלה:
או! בנות נורמליות!
גבר שלובש שמלה לא ראוי לתואר "גבר"
או! בנות נורמליות!
גבר שלובש שמלה לא ראוי לתואר "גבר"
אנונימית
^^^^^קודם כל מפגר זה לא קללה
דבר שני מה פתאום, זאת הכללה ויש מלא בנות שלא עושות את זה, כמוני ועוד מלא שאני מכירה
דבר שני מה פתאום, זאת הכללה ויש מלא בנות שלא עושות את זה, כמוני ועוד מלא שאני מכירה
אם תשימי לב כל קללה היא לא קללה
צודקת טעות שלי אני אתקן
גבר שלובש שמלה ראוי לתואר "גבר", ואם את אומרת אחרת זה סקסיסטי ואידיוטי. התכוונתי רק שאני לא קוראת לחנון סטרייט נקבה.
שואל השאלה:
איך ראוי לתור גבר כשהוא מתלבש כמו ילדה? אשמח להסבר מפורט
איך ראוי לתור גבר כשהוא מתלבש כמו ילדה? אשמח להסבר מפורט
אנונימית
שואל השאלה:
בדיוק!
וההפך הגמור מערסים.. הם סתם מחפשים יחס וצומי
בדיוק!
וההפך הגמור מערסים.. הם סתם מחפשים יחס וצומי
אנונימית
כל מי שמגדיר את עצמו כגבר הוא גבר...
ואם אני מגדיר את עצמי כדג זהב בצבע סגול?
להגדרה שלך אין ביסוס מדעי
אלא אם כן אתה רוצה להגיד לי שעשית סקאן אמ אר איי שהוכיח שהמוח שלך דומה למוח של דג זהב?
אלא אם כן אתה רוצה להגיד לי שעשית סקאן אמ אר איי שהוכיח שהמוח שלך דומה למוח של דג זהב?
אנחנו במאה ה21, אם גבר מגדיר את עצמו כגבר, ומזדהה ככה, אז הוא גבר. לכל אחד מותר להתלבש איך שהוא רוצה, וזה שאת אומרת שלא רק מוכיח שאת מיושנת בדעותייך.
^אנונימית
אם לא שמת לב אני עם שואלת השאלה
אני לא יודע למה את חושבת שאני חושב שערס זה גברי
יכול להיות שזה בגלל התמונה?
אם לא שמת לב אני עם שואלת השאלה
אני לא יודע למה את חושבת שאני חושב שערס זה גברי
יכול להיות שזה בגלל התמונה?
דבר ראשון יש הרבה בנות שאוהבות ערסים
דבר שני גבר מבחינתי יכול להיות גם ערס וגם חנון זה לא ממש אכפת לי
גבר נגיד זה מישהו עם לב טוב שיעזור לחברים שלו זה יכול להיות גם ערס וגם חנון
דבר שני גבר מבחינתי יכול להיות גם ערס וגם חנון זה לא ממש אכפת לי
גבר נגיד זה מישהו עם לב טוב שיעזור לחברים שלו זה יכול להיות גם ערס וגם חנון
ואם הוא גם לובש שמלה אז הוא גבר? יש לו לב טוב, תורם לחברה, מתנדב, עוזר לכולם
(דוגמא שהמצאתי עכשיו)
(דוגמא שהמצאתי עכשיו)
שמעי אם הוא לובש שמלה אז תכלס באמת יש פה בעיה...
כן
אנונימי
מה הבעיה בגבר שלובש שמלה? דוגרי עכשיו
מבחינה הסטורית גברים לבשו שמלות יותר זמן משהם לבשו מכנסיים
מבחינה הסטורית גברים לבשו שמלות יותר זמן משהם לבשו מכנסיים
נוו באמת זה מוזר מה אתם רוצים
אין שום בעיה גבר שלובש שמלה, מי שחושב ככה הוא סקסיסט שתקוע כמה עשרות שנים אחורה
אה אז בגלל שלך זה מוזר אז הם לא גברים?
אני גם יכול להגיד שזה סטיגמה שכל ערסים חראות
יש הרבה סוגים
יש הרבה סוגים
^שמע אני לא אגדיר אותם גברים אתה תגדיר אותם איך שבא לך
לא כולם מסכימים אין מה לעשות
לא כולם מסכימים אין מה לעשות
הגיון (מההכירות שלי איתך): מצד אחד אתה לא מוכן להגדיר גברים בשמלות כגברים, מצד שני אתה לא מוכן להגדיר נשים טרנסיות כנשים
???
???
אי אפשר "להסכים" עם מיניות של מישהו. הוא גבר, זאת עובדה.
אם מישהו יגיד שהוא מזדהה כאישה, אז היא אישה וזאת עובדה.
אני יכולה להמשיך
אם מישהו יגיד שהוא מזדהה כאישה, אז היא אישה וזאת עובדה.
אני יכולה להמשיך
אווהוו אין לי כוח לוויכוח הזה ניצחתם סבבה?
מה לעשות, אנחנו צודקות ואתה טועה. כמובן שניצחנו ושאין לך כוח לוויכוח הזה.
אמת בפיך
accidental genious אני בן
לא כולן חושבות ככה חח
"כולן"? מי זה כולן?
ואיך הגעת למסקנה המטומטמת הזו?
1. נקבה זה לא קללה מה הטעם לקרוא ככה לבן
2. גבר שלובש שמלה הוא גבר.
3. מישהו שהוא "חנוך חמוד" הוא גם גבר.
זה לא תלוי במה שהוא לובש או בתחביבים והעיסוקים שלו
אם הוא גבר אז הוא גבר ןזהו מה יש פה לחשוב
ואוו התגובות פה זה משהו.
גבר זה לא תואר. גבר זה פאקינג מין או איך שהבנאדם מגדיר את עצמו
אם הבן אדם מגדיר את עצמו גבר אז הוא גבר גם אם הוא ילבש חצאית ורודה וטופ
להגיד שגבר שלובש שמלה הוא לא גבר זה בדיוק כמו להגיד שאישה שלובשת מכנסיים היא לא אישה נורמלית ושיש לה בעיה.
בשנות החמישיפ לא היה מקובל שנשים ילבשו מכנסים והיו צוחקים עליהן ויורדים עליהן אם הן היו שמות מכנס, עכשיו למישהו יש בעיה עם זה? עכשיו מישהו אומר שזה לא נשי ללבוש מכנסיים? לא נראלי.
ואיך הגעת למסקנה המטומטמת הזו?
1. נקבה זה לא קללה מה הטעם לקרוא ככה לבן
2. גבר שלובש שמלה הוא גבר.
3. מישהו שהוא "חנוך חמוד" הוא גם גבר.
זה לא תלוי במה שהוא לובש או בתחביבים והעיסוקים שלו
אם הוא גבר אז הוא גבר ןזהו מה יש פה לחשוב
ואוו התגובות פה זה משהו.
גבר זה לא תואר. גבר זה פאקינג מין או איך שהבנאדם מגדיר את עצמו
אם הבן אדם מגדיר את עצמו גבר אז הוא גבר גם אם הוא ילבש חצאית ורודה וטופ
להגיד שגבר שלובש שמלה הוא לא גבר זה בדיוק כמו להגיד שאישה שלובשת מכנסיים היא לא אישה נורמלית ושיש לה בעיה.
בשנות החמישיפ לא היה מקובל שנשים ילבשו מכנסים והיו צוחקים עליהן ויורדים עליהן אם הן היו שמות מכנס, עכשיו למישהו יש בעיה עם זה? עכשיו מישהו אומר שזה לא נשי ללבוש מכנסיים? לא נראלי.
באותו הנושא: