6 תשובות
תסבירי לה והיא תבין, אני בטוח שהיא תבין (:
קודם כל לנשום עמוק, לשתות כוס מים ולנסות להרגיע את עצמך.
אולי לשמוע שיר שאת אוהבת..
בלי לחץ, זה בסדר. קורה.

אחרי שאת נרגעת, תפני למחנכת ותסבירי לה מה קרה. תבקשי ממנה לידע את כל המורים שאת מבקשת לא לפנות אליך בשאלות מפתיעות בזום.
מאמינה שזה יעזור..
ואם לא, תדעי שאת תמיד יכולה לכתוב שאין לך מיקרופון :)
קרה לי היום
אמרתי לה שנפל לי האינטרנט
את יכולה להגיד לה שהתביישת להגיד מול כולם
הכל בסדר.
תכתבי לה בוואטסאפ שלא ידעת את התשובה ונלחצת, ואם היא מורה טובה היא תבין.

בברכה h.s.
הכל בסדר.
תגידי שנפל לך האינטרנט ונילחצת.
את יכולה לספר גם מה הסיבה האמיתית ואני בטוחה שיבינו אותך אבל זו החלטה שלך
גם לי קרה מלא מקרים כאלה..
תסבירי לה אחרי זה בפרטי