12 תשובות
כמוני כמוך
למרות שגם גוף אחלב
כן זה מצוין, וחבל שאת שונאת את הגוף שלך, זה יהיה יותר טוב אם תאהבי את כולך
כן הגיוני
כן
ברור
חלחחחחח כן זה נורמלי לגמרי וזה טוב.
גם אני חושבת שאני מושלמת :)
ברור שזה הגיוני
הכי חשוב זה מודעות עצמית. תגובות מהסביבה אפשר לקבל כי מובן שביקורת זה חשוב. העיקר שאת שלמה עם המראה שלך!
ח ח ח ח אני גם אוהבת את הפרצוף שלי ושונאת רצח את הגוף
ברור
אבל תנסי לחשוב על עצמך כיפה כולל הכל
כן,זה לא חייב להיות נרקיסיזם מותר לך לאהוב את עצמך ולדעתי זה ממש טוב שאת חושבת ככה