6 תשובות
מוצדק לגמרי.
אני פחדתי להעלות דברים מחזקים באמונה לאינסטגרם כי זה מה שאני וזה זיכוי הרבים והכל... ובסוף התגברתי על הפחד.. ממש פחדתי שיתרחקו ממני. התחלתי להעלות ועם דבר אחר לא קרה או השתנה.
תעשי מה שאת אוהבת ומה שאת חושבת שיעשה לך טוב בלי להסתכל על מה אחרים יגידו. אי אפשר לחיות ככה את החיים ולהסיע לסיפוק עצמי. חבל.
לחיות בת חושת פספוס זה חרא :(
וואי אני לגמרי ככה, אני ממש בסדר עם עצמי ויש לי לא קצת עוקבים אבל עדיין יש בי הפחד של להעלות תמונה.. האמת שאני חושבת שאני אתחיל להעלות פשוט בלי האופציה להגיב או לעשות לייק ואמשיך משם. ולגבי השאלה עצמה, כן זה מוצדק אבל אני חושבת ששווה לשתינו לנסות להעלות כי חיים פעם אחת:)
לא נראלי שיכתבו לך קללות או משהו כזה אבל אם אתה רוצה לעלות תמונה תעלה ואל תקשיב לאנשים אחרים
אנונימית
תשמעי אני מכירה מלא כאלה...
אבל בעיקרון אל תסתכלי על הכמות הלייקים
תעשי את האינסטגרם על פרוויט ותאשרי חברים קרובים...
ובפייסבוק אני לא פעילה אז אין לי מה להגיד לך כי אני לא מבינה בזה
וחוץ מזה תעלי מה שבא לך ותעשי מה שבא לך
ברור אבל שימי פס על כולם את מהממת
אנונימית
זה מוצדק אני דיי מבינה אותך