3 תשובות
אני מרחיבה ביולוגיה ואין לי מושג חחח שכחתי נראלי משהו שקשטר למעבר
בתאים מתרחשת נשימה תאית והתהליך הזה צורך גלוקוז ובגלל זה בריכוז שלו בתא יותר קטן.
כי ההמוגלובין פולט את החמצן לתאי דם אדומים
באותו הנושא: