10 תשובות
וואו עלה לו יותר מדיי
במקומך לא יודעת מה הייתי עושה
במקומך לא יודעת מה הייתי עושה
אותי אישית זה היה מפוצץ
הוא כנראה אמר בצחוק / ציניות
אם את חותרת לסקס אז אל תוותרי עדיין
תרשמי לו מי זה? טעות חחח
יו איזה פוגע זה
אנונימית
זה היה בציניות
תכתבי לו "זה הדדי לא הייתי רצינית"
יכול להיות שהוא רשם את זה בציניות
אני רושמת ככה כל הזמן
אני רושמת ככה כל הזמן
אולי הוא צוחק
אבל לגיטימי שתתעצבני
אבל לגיטימי שתתעצבני
באותו הנושא: