61 תשובות
לא
תלוי מה סוג הקשר שלך עם הבן אדם (?)
שואל השאלה:
סתם חברים בעיקרון
אבל מתח מיני כל הזמן ויצאנו לאכול פעם אחת ובסוף שנינו אמרנו את זה באותו זמן
סתם חברים בעיקרון
אבל מתח מיני כל הזמן ויצאנו לאכול פעם אחת ובסוף שנינו אמרנו את זה באותו זמן
אנונימי
לשניכם היה נחמד ושניכם ציינתם את זה. למה להסיק מכאן שהיא/הוא רוצים את הזין שלך בכוס/תחת.
שואל השאלה:
כי מתח מיני!!
ומי אומר נחמד, זה לא מילה שמשתמשים בה בדרך כלל
כי מתח מיני!!
ומי אומר נחמד, זה לא מילה שמשתמשים בה בדרך כלל
אנונימי
אז כן אני חושב שזה תופס. אם את בקטע שלו מאחל לך בהצלחה (:
שואל השאלה:
אני בן דרך אגב
ונכון שאף אחד לא אומר את המילה "נחמד" בדרך כלל?
אני בן דרך אגב
ונכון שאף אחד לא אומר את המילה "נחמד" בדרך כלל?
אנונימי
לא נכון, אומרים נחמד כשמשהו היה נחמד בעיניך, בחורות פחות נוטות לומר יואו איזה פיצוצים היה הא אחי
שואל השאלה:
אני מדבר על בן
אני מדבר על בן
אנונימי
אם אמרתם היה נחמד באותו זמן.. למה אתה אמרתה היה נחמד? אם אתה חושב ככה...
שואל השאלה:
אני אמרתי היה נחמד כי אני בקטע שלו והיה לי כיף להיות איתו
אני אמרתי היה נחמד כי אני בקטע שלו והיה לי כיף להיות איתו
אנונימי
האמת זה די גיי
שואל השאלה:
כן כי אני גיי
*mind blown*
כן כי אני גיי
*mind blown*
אנונימי
והוא גיי?
שואל השאלה:
וואלה
אבל נגיד אחרי שאתה יוצא עם סתם מישהו אתה לא אומר היה נחמד... אתה סתם נפרד וזהו נכון?
וואלה
אבל נגיד אחרי שאתה יוצא עם סתם מישהו אתה לא אומר היה נחמד... אתה סתם נפרד וזהו נכון?
אנונימי
שואל השאלה:
פה מגיע הקטע הבעייתי.
הוא לא מחוץ לארון או משהו
אבל חבר שלי אמר שבוודאות הוא גיי (יש לו סיבות טובות)
אבל הוא דתי מאוד
קיצור סיפור
פה מגיע הקטע הבעייתי.
הוא לא מחוץ לארון או משהו
אבל חבר שלי אמר שבוודאות הוא גיי (יש לו סיבות טובות)
אבל הוא דתי מאוד
קיצור סיפור
אנונימי
אתה סתם אוכל תסביך פשוט לך תדבר איתו אין יותר טוב מהאמת אם תאכיל את עצמך סרטים פשוט תשאל אותו אם הוא באמת נהנה או שתנסה לקחת אתה צעד אחד קדימה
תפתה אותו תגיד לו ישירות שאתה מעוניין אחרת לא יקרה כלום ואל תצפה לסקס אולי לאוננות משותפת למה דתיים עם קשה
שואל השאלה:
זה היה אבל לפני כמה חודשים
אני לא יכול לשאול אותו על זה עכשיו חחח
זה היה אבל לפני כמה חודשים
אני לא יכול לשאול אותו על זה עכשיו חחח
אנונימי
טוב קודם תוודא שהוא גיי לפני שתנסה לעשות צעד שבסוף בטעות יסתבר שהוא לא גיי ואז אתה תיפגע. בהצלחה
ואתה עדיין תקוע על זה? חביבי יש עוד גייז במדינה
שואל השאלה:
מה פשוט להגיד לו?
אני לא טוב בדברים האלה....
יש לי בעיה עם אינטימיות (תוצאה מטראומה)
מה פשוט להגיד לו?
אני לא טוב בדברים האלה....
יש לי בעיה עם אינטימיות (תוצאה מטראומה)
אנונימי
לפני כמה חודשים??? חחח בוקר טוב לך
שואל השאלה:
חבר שלי פשוט סוג של חצי התנסה איתו לפני כמה שנים... ואנחנו כל הזמן היינו זורקים פלרטוטים כאלה אחד לשני
חבר שלי פשוט סוג של חצי התנסה איתו לפני כמה שנים... ואנחנו כל הזמן היינו זורקים פלרטוטים כאלה אחד לשני
אנונימי
שואל השאלה:
חחח כן אני עדיין מדבר איתו פשוט ונזכרתי בזה ותהיתי אם זה אומר משהו
חחח כן אני עדיין מדבר איתו פשוט ונזכרתי בזה ותהיתי אם זה אומר משהו
אנונימי
יאללה תשכבו
תילחם בפחדים שלך תתעמת איתם כי אם לא תסגור אותם החיים יאלצו אותך לסגור אותם בדרך קשה יותר
שואל השאלה:
הלוואי לשכב איתו
הוא נראה לי הבן אדם בין היחידים בעולם שאני ישר אדע שאני יכול לסמוך עליו בזה
הלוואי לשכב איתו
הוא נראה לי הבן אדם בין היחידים בעולם שאני ישר אדע שאני יכול לסמוך עליו בזה
אנונימי
שואל השאלה:
מה פשוט להתעמת עם הפחדים?
אוף אבל אם הוא בכלל לא מוכן למשהו כזה הוא ייקח את זה קשה
מה פשוט להתעמת עם הפחדים?
אוף אבל אם הוא בכלל לא מוכן למשהו כזה הוא ייקח את זה קשה
אנונימי
אז אתה תדאג לזה שתמצא את הזמן הנכון הנושא הנכון ואתה צריך להרגיש כמה אתה חושב שזה נכון לדבר איתו על זה..
מינימום לא יצא כלום מקסימום יצא סקס מה יש לך להפסיד
שואל השאלה:
חחח אני הייתי מעדיף יותר מרק סקס
חחח אני הייתי מעדיף יותר מרק סקס
אנונימי
שואל השאלה:
למרות שזה יתקבל בברכה
למרות שזה יתקבל בברכה
אנונימי
מזל טוב תזמינו אותי לחתונה
שואל השאלה:
וואו הלוואי
באמת שהוא מושלם
חמוד רצח, רגיש מאוד שזה פשוט פאקינג מדהים, חתיך
מצחיק
זורם
חוש מנהיגות
וואו
פאק איך בא לי אותו
וואו הלוואי
באמת שהוא מושלם
חמוד רצח, רגיש מאוד שזה פשוט פאקינג מדהים, חתיך
מצחיק
זורם
חוש מנהיגות
וואו
פאק איך בא לי אותו
אנונימי
יא אללה אבל מה הוא מגביר אחי אם אתה משתקע איתו תוודא לפני שהוא מרוויח בנדיבות
שואל השאלה:
כרגע הוא בישיבת הסדר חחח
כרגע הוא בישיבת הסדר חחח
אנונימי
לא נשמע כמו כסף טוב עד כה אבל מקווה בשבילך שהוא זיין שאל את חבר שלך שהתעסק איתו
שואל השאלה:
ושתדעי
הייתי בפנימייה איתו פעם
וואו איזו בליטה יש לו שם
אמאלה זה מטורף
יש לו ענק
גנים רוסיים
ושתדעי
הייתי בפנימייה איתו פעם
וואו איזו בליטה יש לו שם
אמאלה זה מטורף
יש לו ענק
גנים רוסיים
אנונימי
והוא דתי? מה נסגר
שואל השאלה:
זה שהוא דתי אומר שלא יהיה לו זין ענק? חחח מה הקשר
זה שהוא דתי אומר שלא יהיה לו זין ענק? חחח מה הקשר
אנונימי
זה שהוא רוסי וגם דתי
שואל השאלה:
כן הוא חבדניק
יש לא מעט כאלה
כן הוא חבדניק
יש לא מעט כאלה
אנונימי
איזה זיו
שואל השאלה:
וואו וואו בשנייה שראיתי אותו בבוקסר הייתי כזה וואו
וזה כשזה לא היה עומד זה הזוי בעיניי
וואו וואו בשנייה שראיתי אותו בבוקסר הייתי כזה וואו
וזה כשזה לא היה עומד זה הזוי בעיניי
אנונימי
יש כאלה שהזין הוא רק for the show אני מזהירה אותך
שואל השאלה:
לא אכפת לי גם אם הוא יהיה גרוע
פשוט להיות איתו באותה מיטה יהיה מושלם
הוא כל כך חמוד וואי
מה נהיה ממני
אני אשכרה נשפך פה
לא אכפת לי גם אם הוא יהיה גרוע
פשוט להיות איתו באותה מיטה יהיה מושלם
הוא כל כך חמוד וואי
מה נהיה ממני
אני אשכרה נשפך פה
אנונימי
אני אומרת תזמין אותו אליך הביתה לאיזה קריאת פרשת שבוע ותזרמו משם ;)
שואל השאלה:
חחח הרגת אותי עכשיו
בואו אני אראה לך את המגן תפילין החדש שקניתי
בום שולף מולו
חחח הרגת אותי עכשיו
בואו אני אראה לך את המגן תפילין החדש שקניתי
בום שולף מולו
אנונימי
תציע לו מסאז' חינם אני אומרת לך גברים לא מסרבים לעיסוי טוב בשמן חם ובתאורה עמומה אף פעם ופשוט תלוש אותו, פשוט ללוש
שואל השאלה:
וואו איך באלי באמת לעשות את זה עכשיו
וואו איך באלי באמת לעשות את זה עכשיו
אנונימי
שואל השאלה:
חחח איזה מטריד זה מאמצע שום מקום "רוצה שאני אעשה לך מסאג'?"
חחח איזה מטריד זה מאמצע שום מקום "רוצה שאני אעשה לך מסאג'?"
אנונימי
הטכנולוגיה קיימת יש לך טלפון, תתקשר אליו מחר
שואל השאלה:
הוא גר ממש רחוק ממני לול
היינו בפנימייה להזכירך
מה אני אקח סיכון ופשוט אגיד לו שאני בקטע?
נע
אני אשאר עם רצונות ואשלח מלא רמזים לא ברורים
הוא גר ממש רחוק ממני לול
היינו בפנימייה להזכירך
מה אני אקח סיכון ופשוט אגיד לו שאני בקטע?
נע
אני אשאר עם רצונות ואשלח מלא רמזים לא ברורים
אנונימי
we were all rooting for you!
שואל השאלה:
מצטער לאכזב
אולי מתישהו אם נדבר כבר וזה יבוא טוב באותו רגע
מצטער לאכזב
אולי מתישהו אם נדבר כבר וזה יבוא טוב באותו רגע
אנונימי
טוב נו פורנהאב זה גם חבר יקר
אממ אני בדיליי גדול אבל ...
בסיכום - כן , זה מה שבדרך כלל קורה , אפשר לדבר גם על קביעת דייט שני או להגיד שתתקשרו אחד לשני .
בלי קשר, התחלתם לדבר על דברים א-אחרים כאן...
ורציתי לומר , אם הוא לא מחוץ לארון , אל תתקדם מהר .
הוא גם דתי ולא מקבלים את זה טוב בדרך כלל בחברה הדתית/חרדית.
בנוסף, אתה לעולם לא תוכל לדעת אם הוא באמת גיי רק לפי מה שחבר שלך אמר .
תשאל אותו , ואם זה נכון אז מצוין ואז לפחות תהיה בטוח , לא?
היה לי עוד מה להגיד , אבל כבר חפרתי אז אולי אני יוסיף אחר כך .
בסיכום - כן , זה מה שבדרך כלל קורה , אפשר לדבר גם על קביעת דייט שני או להגיד שתתקשרו אחד לשני .
בלי קשר, התחלתם לדבר על דברים א-אחרים כאן...
ורציתי לומר , אם הוא לא מחוץ לארון , אל תתקדם מהר .
הוא גם דתי ולא מקבלים את זה טוב בדרך כלל בחברה הדתית/חרדית.
בנוסף, אתה לעולם לא תוכל לדעת אם הוא באמת גיי רק לפי מה שחבר שלך אמר .
תשאל אותו , ואם זה נכון אז מצוין ואז לפחות תהיה בטוח , לא?
היה לי עוד מה להגיד , אבל כבר חפרתי אז אולי אני יוסיף אחר כך .
לא מחייב בכלל
שואל השאלה:
^^תגידי עוד למה לא
ודווקא קיבלו את זה סבבה בינתיים איתי בחברה הדתית (מהשכבה שלי)
אם אני אשאל אותו הוא כנראה יגיד לא כי הוא מפחד...
^^תגידי עוד למה לא
ודווקא קיבלו את זה סבבה בינתיים איתי בחברה הדתית (מהשכבה שלי)
אם אני אשאל אותו הוא כנראה יגיד לא כי הוא מפחד...
אנונימי
באותו הנושא: