20 תשובות
ממש לא, יש מלא שגם היו מעדיפות אתיופי
היום יש הרבה זוגות ככה
אני לא הייתי פוסלת בגלל מוצא או צבע עור
אני לא הייתי פוסלת בגלל מוצא או צבע עור
בחיים שלא פוסלים מישהו בגלל צבע עור או אמונה, אם מישהי פוסלת כנראה היא לא שווה אותך
לא הייתי פוסלת
ממש לא זה רק צבע עור ויש לך המון סיכויי-
ממש לא ואני מכירה מלא כאלה שזה מעלה להם
שואל השאלה:
תרגישו חופשי לומר את האמת ניראה לי ששאלתי בצורה מתמסכנת מידי
תרגישו חופשי לומר את האמת ניראה לי ששאלתי בצורה מתמסכנת מידי
אל תדאג אני רצינית שיש לך המון סיכויי זה רק צבע עור ובכללי יש הרבה שנמשכים לכההי עור
תקשיב רציני שאני לא הייתי פוסלת בכלל
ואני בטוחה שכל עוד יש לך לב ואופי כובש אף אחת לא תפסול
ואני בטוחה שכל עוד יש לך לב ואופי כובש אף אחת לא תפסול
לא, הרבה בנות לבנות נמשכות דווקא לאתיופים.
יש המון זוגות כאלה כבר.
אני לא הייתי שוללת אם הייתי רוצה
אני לא הייתי שוללת אם הייתי רוצה
דווקא יש לי אחות תאומה ואנחנו אשכנזים בבית שלי ויש לה חבר אתיופי אני לא כל כך הטעם שלי זה אתיופי
למה אתה אומר אתיופי ולבנה? לבנה זה עדה? תגיד שחור ולבנה
לא כל השחורים אתיופים
לא כל השחורים אתיופים
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית בכוונה אמרתי אתיופים כי יש בנות שהעדפות שלהן שונה מאתיופי לכל שחור אחר זאת אומרת היא יכולה להימשך לאתיופי אבל לא לאפרו אמרקאי וההפך
אנונימית בכוונה אמרתי אתיופים כי יש בנות שהעדפות שלהן שונה מאתיופי לכל שחור אחר זאת אומרת היא יכולה להימשך לאתיופי אבל לא לאפרו אמרקאי וההפך
^ זה לא נכון
תשאל את הבנות כאן שענו לך אם הן מתכוונות לאתיופי או שחור בכללי תראה שיגידו לך שהן התכוונו לשחור בכללי
תשאל את הבנות כאן שענו לך אם הן מתכוונות לאתיופי או שחור בכללי תראה שיגידו לך שהן התכוונו לשחור בכללי
אנונימית
ודווקא רוב הבנות יעדיפו אפרו אמריקאים שריריים כאלה עם הסוואג שלהם אבל אין אותם בארץ ומי שיש הוא לא יהודי..
אנונימית
לא הייתי פוסלת
הכל עניין של אופי וביטחון ועד כמה אתה רוצה אותה כמובן שיש גם את הנושא של משיכה מראה חיצוני וכד' . אם יש לך את האופי והביטחון הדרך משם מאוד קצרה עד שתהיו ביחד, בהצלחה.
אנונימי
אני לא נמשכת לאתיופים ואני אתיופית בעצמי
אבל אתה תשיג בנות אני חושבת
אבל אתה תשיג בנות אני חושבת
אנונימית
עם כל אחת יש לך סיכוי שונה.
יש כאלה שמעדיפות שחורים, יש כאלה שלא אכפת להן ויש כאלה שיעדיפו לבנים.
כל אחת והטעם שלה.
יש כאלה שמעדיפות שחורים, יש כאלה שלא אכפת להן ויש כאלה שיעדיפו לבנים.
כל אחת והטעם שלה.
באותו הנושא: