בקורונה אני מרגישה ריקנות, אני צריכה זמן לעצמי מעבר ללימודים של בית ספר, אבל אני כן מאוד אוהבת להעשיר את הידע שלי פשוט בתחומים המעניינים אותי. זה ממלא אותי ומספק אותי. בסגר הראשון למדתי הרבה על רוחניות, גלגול נשמות ופרשנות חלומות. לא יודעת אם אני מאמינה בזה אבל אני פשוט נהנת לדעת דברים. קצת התמכרתי לידע ולהרגיש חזקה, הרי ידע זה כוח. למישהו יש רעיון למשהו נחמד שאוכל לחקור תוך כדי הלימודים? חשבתי ללמוד קצת על הבסיס של הפסיכולוגיה מומלץ? בנוסף יש למישהו ספר טוב להביא לי? (אני קוראת בעיקר רומנים)