התחברות הרשמה

אני רוצה ללמוד משהו - כנסו מסובך להסביר

בקורונה אני מרגישה ריקנות, אני צריכה זמן לעצמי מעבר ללימודים של בית ספר, אבל אני כן מאוד אוהבת להעשיר את הידע שלי פשוט בתחומים המעניינים אותי.
זה ממלא אותי ומספק אותי.
בסגר הראשון למדתי הרבה על רוחניות, גלגול נשמות ופרשנות חלומות.
לא יודעת אם אני מאמינה בזה אבל אני פשוט נהנת לדעת דברים.
קצת התמכרתי לידע ולהרגיש חזקה, הרי ידע זה כוח.
למישהו יש רעיון למשהו נחמד שאוכל לחקור תוך כדי הלימודים?
חשבתי ללמוד קצת על הבסיס של הפסיכולוגיה
מומלץ?
בנוסף יש למישהו ספר טוב להביא לי?
(אני קוראת בעיקר רומנים)
17 בנובמבר 2020, 23:57
התייעצותדחוףלימוד עצמיעצותחוות דעת    
תשובה אחת
אני התחלתי ללמוד פיסיקה וכימיה .. מעניין איך הכול עובד
תנסי את זה
אנונימית
באותו הנושא:
אם ראיתם הרבה אוואטר ואתם זוכרים כנסו (יש לי משהו ממש מסובך להגיד)
היי יש לי משהו מסובך כנסו בבקשה:)
יש לנו קבוצת ווטסאפ שבה אנחנו 7 בנות(לא משהו מסובך וארוך כנסו בבקשה)
יש לי חבר וזה מסובך כנסו ..
אוקיי זה קצת מסובך... כנסו
עזרה בהחלטה קצת מסובכת בבקשה, *פליז* כנסו זה דקה מזמנכם
ישלי שאלה מסובכת על אהבה כנסו
הכרתי מלא ילדים מהאזור שלי ואחת נהייתה ממש חברה שלי וגיליתי שהיא מסובכת (כנסו)
עם מישהו רוצה לעזור כנסו לשאלה, זה קצת מסובך
חייבת עזרה המצב מסובך כנסו לפירוט
אוקיי שאלה ממש ממש מסובכת, אין לי למה לקשר אותה ככ , פשוט כנסו