15 תשובות
תקשיבי זה קורה למלא
תחשבי שיש לך עוד מלא זמן איתם
תחשבי שהם הכי חשובים לך
תואהבי אותם
ואם את צריכה עזרה את מוזמנת לפנות בפרטי :)
תחשבי שיש לך עוד מלא זמן איתם
תחשבי שהם הכי חשובים לך
תואהבי אותם
ואם את צריכה עזרה את מוזמנת לפנות בפרטי :)
גם ההורים שלי מתו כשהייתי בן 3
אני לא זוכר כלום מהם אז אולי זה שונה אבל גם אני לא מרגיש כלום כשאני חושב עליהם אבל עדיין יש לי רגשות זה לא סותר
אני לא זוכר כלום מהם אז אולי זה שונה אבל גם אני לא מרגיש כלום כשאני חושב עליהם אבל עדיין יש לי רגשות זה לא סותר
אנונימי
גם לי יש הרגשה כזאת
רק כלפי אבא שלי
מבין אותך
רק כלפי אבא שלי
מבין אותך
את חייבת להפסיק לחשוב על זה
תחשבי טוב יהיה טוב
וחוץ מזה בעזרת השם אני בטוחה שיש לכם עוד הרבה שנים לבלות ביחד
לגבי הרגשות שלך שאת לא בוכה ופעם בכית
זה לא כי את כבר לא אוהבת אותם או כי הם לא חשובים לך זה בגלל שאת כל הזמן חושבת על זה אז אוקי פעם ראשונה עולה המחשבה ואת לא רגילה לזה והרגש פועל ואת בוכה ואז שוב ושוב ושוב את חושבת על זה ובאיזשהו מצב כבר הראש מתרגל, זה כבר לא מציף אותו ברגש כמו פעם, וזה לא כי את כבר לא אוהבת אותם זה כי את בן אדם וזו אחת מהתכונות שלנו, להתרגל למציאות מסויימת ולהיות חזקים ממנה, אחרת נבכה כל החיים.
לכן את באמת חייבת להפסיק לחשוב על זה, במקום תחשבי על דברים טובים, איך המשפחה של תשחק עם הילדים שלך ותבלו יחד ובלה בלה
לא חסר דברים טובים
ראש נקי זה פחות כאב ראש פחות דיכאון
את נשמעת בריאה לגמרי
תהיי שמחה תקמי בבוקר תסתכלי במראה ותחייכי לעצמך ולאנשים
תזכרי בדברים מצחיקים או אפילו תדמייני לעצמך
פשוט לחשוב טוב
תחשבי טוב יהיה טוב
וחוץ מזה בעזרת השם אני בטוחה שיש לכם עוד הרבה שנים לבלות ביחד
לגבי הרגשות שלך שאת לא בוכה ופעם בכית
זה לא כי את כבר לא אוהבת אותם או כי הם לא חשובים לך זה בגלל שאת כל הזמן חושבת על זה אז אוקי פעם ראשונה עולה המחשבה ואת לא רגילה לזה והרגש פועל ואת בוכה ואז שוב ושוב ושוב את חושבת על זה ובאיזשהו מצב כבר הראש מתרגל, זה כבר לא מציף אותו ברגש כמו פעם, וזה לא כי את כבר לא אוהבת אותם זה כי את בן אדם וזו אחת מהתכונות שלנו, להתרגל למציאות מסויימת ולהיות חזקים ממנה, אחרת נבכה כל החיים.
לכן את באמת חייבת להפסיק לחשוב על זה, במקום תחשבי על דברים טובים, איך המשפחה של תשחק עם הילדים שלך ותבלו יחד ובלה בלה
לא חסר דברים טובים
ראש נקי זה פחות כאב ראש פחות דיכאון
את נשמעת בריאה לגמרי
תהיי שמחה תקמי בבוקר תסתכלי במראה ותחייכי לעצמך ולאנשים
תזכרי בדברים מצחיקים או אפילו תדמייני לעצמך
פשוט לחשוב טוב
זה קורה גם לי
זה קשה לחיות עם זה
אני מטופלת והביאו לי כדורים (ציפרלקס) אבל זה עדין לא התחיל להשפיע עלי..
אני מאוד אוהבת לשמוע את השיר הזה
אולי יחשבו שזה ילדותי אבל הוא באמת מזכיר לי שהכל המחשבות בראש ואין ממה לפחד.
זה קשה לחיות עם זה
אני מטופלת והביאו לי כדורים (ציפרלקס) אבל זה עדין לא התחיל להשפיע עלי..
אני מאוד אוהבת לשמוע את השיר הזה
אולי יחשבו שזה ילדותי אבל הוא באמת מזכיר לי שהכל המחשבות בראש ואין ממה לפחד.
אני מקווה שעוד אנשים יגיבו ויענו לך.
אבל אם לא, אני אתערב ואגיב.
אני מגיב עכשיו למקרה ותשני את הכותרת
ולא אוכל למצוא את השאלה.
אבל אם לא, אני אתערב ואגיב.
אני מגיב עכשיו למקרה ותשני את הכותרת
ולא אוכל למצוא את השאלה.
וואו זה קרה לי ככה בול אל תדאגי זה הגיל שקורה דברים כאלה זה יעבור לך גם לי עבר ב100% וואי זה מוזר שזה בול כמו שהיה לי אל תפחדי אני נשבע לך שזה יעבור
אני גם מרגישה ככה בדיוק
זה לא שאין לך רגשות, כנראה שאת פשוט יותר חסינה למחשבות האלו משהיית.
אני אישית בחיים לא הייתי מוטרדת מלחשוב על המשפחה שלי מתה. לא כי אני לא אוהבת אותם, אלא כי אני רגילה למחשבות מהסוג הזה ויודעת שאין טעם להילחץ מהמחשבה ושזה לא אמיתי. שכרגע הכל בסדר והם איתי. אני יודעת שיום אחד זה יקרה, אבל אני לא צריכה לדאוג לזה עכשיו. אם היית מסוגלת לקרוא את המחשבות שלי, בטח היית חושבת שאני אדם מאוד קר ואולי גם סדיסטי, בעיקר כי יש לי המון מחשבות חודרניות שאני מסננת. אבל מה שמתאר אותך זה לא המחשבות שלך, זה איך שאת מרגישה בנוגע אליהן. אם את מסתכלת על בן אדם והמחשבה הראשונה שעולה לך בראש היא "וואו איזה מכוער", אבל השנייה היא משהו בסגנון של "המחשבה הזאת לא בסדר ואני מרגישה רע שחשבתי את זה", זה לא אומר שאת שטוחה שמתעסקת רק במראה חיצוני, זה אומר שחשבת לרגע מה שהחברה אמרה לך שאת צריכה לחשוב ואז הגבת על המחשבה הזאת עם הדעה האמיתית שלך.
את אומרת שאין לך רגשות, אבל זה בבירור לא נכון. אם חשבת עליהם מתים, ואז חשבת כמה את מזועזעת מעצמך, זה אומר שאכפת לך.
יכול להיות ששכחת למה את אוהבת אותם. זה קורה לפעמים כשקוראים הרבה דברים שליליים. תנסי להיזכר בתקופות חיוביות שהיו לך עם המשפחה שלך, בטיולים שביליתם ובדיחות שסיפרתם ובחיוך שלהם.
העובדה שאת חושבת עליהם מתים מעלה דגל אדום, דרך אגב. לכולם יש מחשבות חודרניות, אבל אם זה קורה לך הרבה בזמן האחרון אולי כדאי שתדברי עם מישהו מהם על זה. זה מובן שאנחנו במצב קצת מפחיד כרגע, אבל אל תתני לבריאות הנפשית שלך להדרדר. תשמרי על עצמך 3>
את בן אדם טוב. אל תשכחי את זה, ואל תתני לעצמך לקבוע אחרת. את אדם טוב.
אני אישית בחיים לא הייתי מוטרדת מלחשוב על המשפחה שלי מתה. לא כי אני לא אוהבת אותם, אלא כי אני רגילה למחשבות מהסוג הזה ויודעת שאין טעם להילחץ מהמחשבה ושזה לא אמיתי. שכרגע הכל בסדר והם איתי. אני יודעת שיום אחד זה יקרה, אבל אני לא צריכה לדאוג לזה עכשיו. אם היית מסוגלת לקרוא את המחשבות שלי, בטח היית חושבת שאני אדם מאוד קר ואולי גם סדיסטי, בעיקר כי יש לי המון מחשבות חודרניות שאני מסננת. אבל מה שמתאר אותך זה לא המחשבות שלך, זה איך שאת מרגישה בנוגע אליהן. אם את מסתכלת על בן אדם והמחשבה הראשונה שעולה לך בראש היא "וואו איזה מכוער", אבל השנייה היא משהו בסגנון של "המחשבה הזאת לא בסדר ואני מרגישה רע שחשבתי את זה", זה לא אומר שאת שטוחה שמתעסקת רק במראה חיצוני, זה אומר שחשבת לרגע מה שהחברה אמרה לך שאת צריכה לחשוב ואז הגבת על המחשבה הזאת עם הדעה האמיתית שלך.
את אומרת שאין לך רגשות, אבל זה בבירור לא נכון. אם חשבת עליהם מתים, ואז חשבת כמה את מזועזעת מעצמך, זה אומר שאכפת לך.
יכול להיות ששכחת למה את אוהבת אותם. זה קורה לפעמים כשקוראים הרבה דברים שליליים. תנסי להיזכר בתקופות חיוביות שהיו לך עם המשפחה שלך, בטיולים שביליתם ובדיחות שסיפרתם ובחיוך שלהם.
העובדה שאת חושבת עליהם מתים מעלה דגל אדום, דרך אגב. לכולם יש מחשבות חודרניות, אבל אם זה קורה לך הרבה בזמן האחרון אולי כדאי שתדברי עם מישהו מהם על זה. זה מובן שאנחנו במצב קצת מפחיד כרגע, אבל אל תתני לבריאות הנפשית שלך להדרדר. תשמרי על עצמך 3>
את בן אדם טוב. אל תשכחי את זה, ואל תתני לעצמך לקבוע אחרת. את אדם טוב.
שואל השאלה:
תודה ממש לכולם((:
אין לי מספיק פרחים להביא אז סליחה
תודה ממש לכולם((:
אין לי מספיק פרחים להביא אז סליחה
אנונימית
שלום אנונימית, אני רואה וקוראת את החרדה שאת חווה אל מול התחושות שלך והפחד ממוות. מחשבות כאלו מעוררות תחושות שונות אצל כל אדם. אני קוראת על הפחד והחרדה, וההתקפים שאת חווה, מתי זה התחיל? האם את מרגישה את החרדה הזו סביב עוד נושאים? כתבת כי את שומרת את כל התחושות האלו לעצמך, וחשוב שלא תישארי לבד בזה, חשוב שתשתפי. אני מתנדבת בעמותת עלם, ורוצה להזמין אותך להמשיך לדבר על התחושות שאת חווה, וביחד ננסה למצוא דרכים להתמודד איתן.
אפשר לדבר איתנו בהודעות הפרטיות כאן, במייל שלנו [email protected] או באינסטגרם/טיקטוק שלנו nayedet.digita. מחכה לך, תמר.
אפשר לדבר איתנו בהודעות הפרטיות כאן, במייל שלנו [email protected] או באינסטגרם/טיקטוק שלנו nayedet.digita. מחכה לך, תמר.
שואל השאלה:
אני יודעת שאני אשמע מוזרה אבל האנשים שענו לי פה הם היחידים שיודעים
סיפרתי כזה לחברה שלי בקטנה והיא ממש הזדהתה איתי(ככה אומרים?)
קיצר ובגלל שדיברנו על זה בקטנה אז עכשיו אני ליטרלי לא מרגישה רע על זה שאני לא מרגישה כלום וזה עוד יותר מגעיל. עכשיו אני מרגישה רע על זה שאני לא מרגישה רע כי אני יודעת שאני לא היחידה שמרגישה ככה וזה מחרפן
אני יודעת שאני אשמע מוזרה אבל האנשים שענו לי פה הם היחידים שיודעים
סיפרתי כזה לחברה שלי בקטנה והיא ממש הזדהתה איתי(ככה אומרים?)
קיצר ובגלל שדיברנו על זה בקטנה אז עכשיו אני ליטרלי לא מרגישה רע על זה שאני לא מרגישה כלום וזה עוד יותר מגעיל. עכשיו אני מרגישה רע על זה שאני לא מרגישה רע כי אני יודעת שאני לא היחידה שמרגישה ככה וזה מחרפן
אנונימית
את ככ צודקת אין לי מה להגיד פשוט זה בדיוק ככה
אנונימית
היי אנונימית, קודם כל גם לשתף כאן בצורה אנונימית זה לשתף וזה בסדר גמור. מתי סיפרת לחברה שלך? זה עזר לך שהיא הזדהתה איתך? אני קוראת שכל הרגשות והתחושות שאת חווה מציפים אותך, זה מצב לא נעים להיות בו. הייתי רוצה להזמין אותך לשוחח בהודעות הפרטיות כאן, וכך נוכל לשמור על הפרטיות שלך.
יקרה,
קוראת את חוסר האונים במילותייך, נשמע שאת עוברת תקופה המציפה אותך רגשית, נדמה שאת מרגישה מבוהלת ונטולת הגנה אל מול נוכחותו של מלאך המוות... מבינה עד כמה זה מזעזע אותך לחשוב על סיום החיים או על אובדן של אנשים החשובים לך.
ומצד שני, לאחר שאת חווה את הרגשות הללו, את נאטמת ומפסיקה להרגיש.... יכול להיות שזה מנגנון הגנה שפיתחת לעצמך? כדי להפסיק לפחד? כדי להפסיק להרגיש את החרדה?
התחושות שאת מתארת משותפות להרבה אנשים שעוברים את הסבל הזה.
אני רוצה להציע לך לחשוב על אדם קרוב שאת מרגישה שאת סומכת עליו ולפנות אליו ולשתף אותו. זה יכול להיות מישהו מהמשפחה, מבית הספר או באופן כללי מהסביבה הקרובה. השיתוף הזה יכול להקל עלייך את התחושות הקשות ואף לעזור לך למצוא דרכים להתמודד ולמצוא קצת שלווה...
בנוסף, אני רוצה לספר לך שאני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) , ואני רוצה להזמין אותך לצ'אט אנונימי עם אחד המתנדבים שלנו, בו תוכלי לשתף כל מה שעובר עלייך.. תוכלי לחלוק איתם את הכאב ותחושת המצוקה ואולי להרגיש פחות לבד..
נהיה שם עם אוזן קשבת וננסה ביחד לעזור לך להתמודד עם המציאות הלא פשוטה בה את שרויה...
שלך,
מתנדבת סה"ר
קוראת את חוסר האונים במילותייך, נשמע שאת עוברת תקופה המציפה אותך רגשית, נדמה שאת מרגישה מבוהלת ונטולת הגנה אל מול נוכחותו של מלאך המוות... מבינה עד כמה זה מזעזע אותך לחשוב על סיום החיים או על אובדן של אנשים החשובים לך.
ומצד שני, לאחר שאת חווה את הרגשות הללו, את נאטמת ומפסיקה להרגיש.... יכול להיות שזה מנגנון הגנה שפיתחת לעצמך? כדי להפסיק לפחד? כדי להפסיק להרגיש את החרדה?
התחושות שאת מתארת משותפות להרבה אנשים שעוברים את הסבל הזה.
אני רוצה להציע לך לחשוב על אדם קרוב שאת מרגישה שאת סומכת עליו ולפנות אליו ולשתף אותו. זה יכול להיות מישהו מהמשפחה, מבית הספר או באופן כללי מהסביבה הקרובה. השיתוף הזה יכול להקל עלייך את התחושות הקשות ואף לעזור לך למצוא דרכים להתמודד ולמצוא קצת שלווה...
בנוסף, אני רוצה לספר לך שאני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) , ואני רוצה להזמין אותך לצ'אט אנונימי עם אחד המתנדבים שלנו, בו תוכלי לשתף כל מה שעובר עלייך.. תוכלי לחלוק איתם את הכאב ותחושת המצוקה ואולי להרגיש פחות לבד..
נהיה שם עם אוזן קשבת וננסה ביחד לעזור לך להתמודד עם המציאות הלא פשוטה בה את שרויה...
שלך,
מתנדבת סה"ר