16 תשובות
ראיתי ומכורה
אני אני
ראיתי ולא אהבתי בכלל
אני
שלום והתמונהה
התחלתי ואני כבר בסוף עונה 6, המכרתי קשות
ראיתי פעם אחת ואהבתי מאוד אבל אני לא מכורה כי אני שונאת לחרוש על סדרות כמה פעמים.
לא הבנתי מה יש לאהוב בזה זה משעמם
אני בסוף עונה 4 וראיתי כבר 3 פעמים, ולא , זה לא נמאס עליי
ראיתי את כל הסדרה כמה פעמים ויש פרקים שאני יוגעת בעל פה מה הם הולכים להגיד חח
אני רואה עכשיו בפעם השמינית
הסדרה הכי טובה בעולם
יאוו זה הסדרה הכי טובה בעולם
ראיתי ניראלי תשע פעמים הכולל
ראיתי את הסדרה ממתי שאני קטנה
מכורה לחלוטין
מכורה לחלוטין