4 תשובות
תלוי אם היא כזאת שאומרת את זה לכל אחד אז אין לך מה להתרגש מזה, אבל אם היא לא ילדה שזורמת אז כן (:
שואל השאלה:
היא ילדה דתייה והיא כמעט ולא מכירה בנים
היא ילדה דתייה והיא כמעט ולא מכירה בנים
אנונימי
מסכים עם התגובה הראשונה, ובהחלט נכון.
תלוי עם הילדה כותבת ככה לכולם
אם היא כותבת לכולם חיים שלי אז לא:|
אם היא כותבת לכולם חיים שלי אז לא:|
באותו הנושא: