14 תשובות
כל יום להגיד לעצמך שאת יפה
תנסי לזייף ביטחון ולחשוב על זה שבכולם יש פגמים ואין לך למה להתבייש כי אם יצחקו עלייך זה מקנאה או שעמום.
תמיד יהיו כאלה שיצחקו וכאלה שיתמכו , אל תתייחסי אם מעליבים אותך או שאין לך ביטחון בגלל זה.
(אם את ביישנית בגלל זה)
פשוט תנסי לזייף ביטחון ולאט לאט הוא יהיה אמיתי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני כן חושבת שאני יפה
אנונימית
^ אבל היא יודעת שהיא יפה זה לא שהיא חושבת שהיא לא
אנונימית
את צריכה למצוא את האחד שיעלה לך את הביטחון... לדעתי כולם חסרי ביטחון רק יש כאלה שיודעים להסתיר את זה יותר טוב
שואל השאלה:
אני יכולה עכשיו שחברות שאני לא מכירה ידברו שעה ואני יהיה בשקט וזה מחרפן
ואני לא מצליחה לדבר פשוט לא
אנונימית
אני מבין אותך, תנסי למצוא את העוגן שלך, מישהו שאת סומכת עליו לא משנה לאן את הולכת ואת כבר תרגישי יותר בטוחה
גם בביישנות ושקט יש יופי
אנונימית
שואל השאלה:
מה זאת אומרת^^
אנונימית
תנסי להסתובב לפחות אם בן אדם אחד שיודע לחששות שלך וזאת יודעת שבכל שלב הוא מוכן ללכת הצידה כדי להיות איתך האינטימיות אם את מרגישה לא בנוח. להיות לבד עם חבורה של אנשים שאת לא מכירה ממש טוב יכול להיות מלחיץ, והידיעה שיש לך מישהו כזה יכולה להרגיע אותך.
שואל השאלה:
יש לי חברה ממש טובה שכן היא הכי מבינה אותי ואני מספרת לה וזה
ואני יודעת שהיא תמיד תיהיה בשבילי וזה
הבעיה שהיא אחת שאוהבת חדבר עם ביטחון עצמי ממש היא כן תבוא איתי כשאני יצתרך אבל לפעמים זה בלתע אפשרי
אנונימית
תנסי לבקש ממנה שתנסה לשלב אותך בשיחה לעיתים קרובות. ככה לא תרגישי אאוטסיידרית, ואולי גם יעלה לך הביטחון ותכירי יותר לעומק אנשים חדשים
שואל השאלה:
ואי תודה רבה! (:
אנונימית
בכיף, בהצלחה (: