6 תשובות
אצלי חצי כזה
אצלי לפעמים גשם ולפעמים לא אבל תמיד קר
וואו אצלי כן קפוא פה כמו לאדעת מה
קר אצלנו אבל אין כמעט גשם
חח עדין לא
חצי חצי
באותו הנושא: