התחברות הרשמה

למי כבר הגיעה החורף?

לי עדיין לא...
17 בנובמבר 2020, 06:57
חורף    
6 תשובות
אצלי חצי כזה
@
@ MEH
אצלי לפעמים גשם ולפעמים לא אבל תמיד קר
מ
מלאך הסטלה
וואו אצלי כן קפוא פה כמו לאדעת מה
T
TOIT NUPS
קר אצלנו אבל אין כמעט גשם
I
Ibjjnj
חח עדין לא
ה
האיש בשחור
חצי חצי
צ
צב בסכנת הכחדה
באותו הנושא:
שמחים שהגיע החורף????????
אתם שמחים או עצובים שהגיע החורף?
רק אני שונאת שהגיע החורף?
שמחים שהגיע החורף?
גם אתם ממש שמחים שהגיע החורף?? או דווקא להיפך?
בגלל שמגיע החורף ספרו סיפור מצחיק/מביך שקרה לכם בחורף!
ירד אצלנו גשם לפני כמה דקות! גם אצלכם ירד? והאם גם אתם שמחים שמגיע החורף?
הגיוני שמאז "שהגיע" החורף התלתלים שלי נהיו ממש יבשים והשיער התנפח?
החורף הגיעה ומצב הרוח שלי השתפר פלאים, מה איתכם?
למה כולם אומרים שהגיע החורף?
חורף חורף חורף חורף חורף