24 תשובות
שמעי את פשוט לוקחת את זה ככה כי ככה עובד הראש שלך
רוב האנשים לא ייקחו את זה ככה
אין לך ממה לדאוג
אני לא חושב שאני יכול להיות אובייקטיבי בנושא אז אמנע מתשובה אך אאחל לך כל טוב.
אנונימי
שואל השאלה:
אני מתה אז אתם אומרים שהראש שלי כחול מידי?
אנונימית
^^ אני בוכה
כן קצת
זה הראש הכחול שלך שמטריד אותך.
היא לא רואה את זה כמוך ולכן לא מרגישה
צורך ב להפסיק עם זה.
כנראה שבעיניה זה נראה חמוד.
והיא גם בטח ראתה את זה באיזה סרט.
אין דבר כזה כחול מיד---
עזבו אני באמת לא יכול לענות.
אנונימי
מה זה כמה דאדי יש באתר
זה מצחיק
שואל השאלה:
מה קרה דאדי
אנונימית
אה זה אותו אחד לא משנה
כן הראש שלך טיפה כחול מידי, כנראה באמת ראתה באיזה סרט אמריקאי
שואלת השאלה,
יש לי אינטרס אישי פה.. אסור לי.
אנונימי
אוו דאדי
סתם אבל זה יעבור לה
לי הייתה תקופה שקראתי להם בשמות שלהם במקום אמא ואבא
שואל השאלה:
אתכם זה לא היה מטריד כאילו?
אנונימית
אותי לא
וואו את כמוני את שומעת משהו כזה ואז הראש הכחול ישר מתחיל לפעול
שואלת השאלה,
מחמם את הלב*.
אנונימי
גם אני קוראת לאבא שלי דאדי
אני אמריקאית ככה אני קוראת לו מאז ומתמיד
זה מפני שאת שייכת לקהילת הדרדסים, והם נולדו כחולים.
חח אמאלה אני כל כך מבינה אותך החברה הכי טובה שלי שגם לא תמימה קוראת ככה לאבא שלה וזה הכי מוזר בעולם כי כאילו את יודעת מה זה אומר למה את
ממשיכה איכ
זה מטריד נורא. הייתה תקופה שאחותי הקטנה קראה להורים "מוסי" ו"פוסי" וכשהסברתי לה מה זה פוסי ולמה זה מטריד היא הפסיקה תודה לאל
אני מתה למה שזה יפריע לך היא בת 9