12 תשובות
גייל
אני אוהבת את פיטה יותר
מאוכזב שהיא לא מתה בסוף
בפיטה ברור
גייל מעצבן בטירוף
גייל זה החבר מהבית כן? אז פיטה
גייל
פיטה
וואי איזה סוף גרוע
אני ממש אהבתי את הסוף וממש מעדיפה את פיתה על פני גייל. גייל כזה מעצבן ולא רגיש, פיתה אוהב אותה כל כך וגם היא אותו