12 תשובות
גייל
גייל
גייל
אני אוהבת את פיטה יותר
מאוכזב שהיא לא מתה בסוף
גייל זה החבר מהבית כן? אז פיטה
גייל
וואי איזה סוף גרוע
אני ממש אהבתי את הסוף וממש מעדיפה את פיתה על פני גייל. גייל כזה מעצבן ולא רגיש, פיתה אוהב אותה כל כך וגם היא אותו
פיטה
גייל
בפיטה ברור
גייל מעצבן בטירוף
גייל מעצבן בטירוף
באותו הנושא: