12 תשובות
גייל
גייל זה החבר מהבית כן? אז פיטה
גייל
אני אוהבת את פיטה יותר
מאוכזב שהיא לא מתה בסוף
בפיטה ברור
גייל מעצבן בטירוף
וואי איזה סוף גרוע
אני ממש אהבתי את הסוף וממש מעדיפה את פיתה על פני גייל. גייל כזה מעצבן ולא רגיש, פיתה אוהב אותה כל כך וגם היא אותו
פיטה