3 תשובות
אני אוהבת שמתולתלות לוקחות את הפסים הראשונים של המקדימה בשיער (משני הצדדים), לוקחות את זה למאחורה ושמות קליפס
וואו
אה וכמובן שביל באמצע כי אחרת זה לא יעבוד
איזה b? יש 3 2 ו4
לי יש 3b ואני עושה הרבה פזור או חצי קוקו
אני מתה על חצי קוקו זה גם נותן לשיער מראה יותר ארוך
ואם אני עושה פזור אני עושה שביל לצד
בחיים לא עשיתי אמצע ואני גם לא אעשה
אנונימית
את יכולה גם לעשות שביל לצד ולהדק את זה ושאר השיער פזור
זה מהמם
אנונימית