10 תשובות
כי היא כזאת
לא חושבת שהיא ככה בחיים האמיתיים
אבל בוא נהיה כנים ביא מביכה את עצמה
אבל זה החלום שלה וזה מעורר השראה בעיניי
שואל השאלה:
למה היא מביכה את עצמה לפי דעתך? ^^^
דווקא לי זה נראה שהיא באמת ככה
אנונימית
באופן כללי אנשים לא אוהבים לקבל משהו שנראה להם שונה. אבל אני לא באמת יודעת איך היא עם אנשים שהיא מכירה. היא נראית נחמדה בסך הכל והיא מצליחה בטירוף.
אנונימית
שואל השאלה:
מה שונה בה מכל השאר? חוץ מהמראה שטיפה שונה
אנונימית
תראו אני לא יודעת מה דעתכם אבל הרגע ראיתי כמה קליפים שלה, היא נריאת צעריה, והשירה שלה מעולה! זה פשוט טעם שונה, והאמת אני ממש אלא והבת את נועה קירל ועניי היא יכולה להגיע מאוד מאוד רחוק במיוחד עם כזה כישרון, ורנאהגם שהיא לא פוחדת להיות יוצאת דופן ובעניי זה תכונה מאוד חשובה
שואל השאלה:
דווקא יש לה קול קצת צרוד כזה ואת זה לא אהבתי בשירה שלה ^
אנונימית
תראו אני לא שופטת אבל לדור של ימנו יש טעם מה זה גרוע בשירים, נועה קירל היא כל כך משעממת, ואולי השירה של גוגו לא הכי יפה, אבל היא ילדה(אולי נערה לא ידועת) ואני חושבת שזה מדהים שלמישהי כל כך צעירה יש כזה ביטחון להעלות דבר כזה ליוטיוב, ואולי זה פחות הטעם שלכם, אבל בעניי היא כרגע יותר טובה מנועה קירל, עוד עדי ביטי
שואל השאלה:
אני מסכימה שהיא יותר טובה מנועה קירל כיאלו נועה קירל משמ גרועה אז כן
אנונימית
מי דיבר עליה בכלל
שואל השאלה:
אנשים ^
אנונימית