11 תשובות
שואל השאלה:
מה איך עשית מה לעשות בהגדרות?
מה איך עשית מה לעשות בהגדרות?
חח שקרן! זה לא בהגדרות פשוט שמים סמיילי אחרי כל 3 ח' - חחחחחחח
שואל השאלה:
חחחחחח
חחחחחח
אל תגלו את הסוד
חחחחחחחחח
אחי אין אחד שלא יודע את זה
לוללללללל
לוללללללל
אפשר רק חחח
לדעתם זה מיותר
לדעתם זה מיותר
את צריכה לאפשר את זה בהגדרות
חחחחחחחחח
חחחחחחחחח
כתוב ליד החוק הזה את ה"סיבה" - מראה יחס מזלזל.
חחח
אנונימית
חחחחחחחחחחחחחח
באותו הנושא: