5 תשובות
כי זה עדיין אותה אות, פשוט רושמים בכתיב שונה
כי זה לא שיש להן צליל משלהן.. זו אותה הרות רק בצורה אחרת, זה קצת כמו לשאול למה אותיות דפוס וכתב עגול זה לא שתי שפול שונות..
לא יודעת אהל נראה לי זה כאילו בכלל שזה אות כפולה כאילו כמו שבאנגלית אז האותיות הקטנות והגדולות זה אותה אות כל אחת אז כאילו ץ וצ זה אותו אות רק בגרסה שונה משהו כזה
כנראה כי יש להן אותו צליל כמו האותיות התחיליות שלהן והן נקראות אותו דבר
כי זה כאילו לכתוב את אותו האות פעמיים
באותו הנושא: