19 תשובות
לא
ישלי חברים ירוע מהלך
לי יש
לא קשור אחד לשני, אבל לי אישית כן.
אין לי חיים
אין לי חברים

הידד.
חחח לא.
יכולה להעיד על עצמי שלא חסרים לי חברים ואני במצב טוב חברתית...
לדעתי כל עוד אתה לא בן 18 אבל לא נראה בכלל ואתה נמצא בסטיפס אז אין לך חברים וחיים
מה הקשר לא
^^ אני תמיד רציני
לא זה לא קשור
אני מכירה מלא ילדים פה שיש להם חברים
לי יש חברים לא הרבה אבל כן
^^^^למה שהוא לא יהיה רציני?
לא זה סתם אתר ששואלים פה שאלות
זה לא שאין אנשים עם חברים פה. זה פשוט, אין להם על מה להתלונן. זה למה את רואה יותר כאלה שחסר להם.
לא
יש לי חברות
חיים אומנם אין לי אבל זה לא קשור
וואלה יש לי חברים ואני טובה בלימודים כן יש לי חיים פשוט אני אוהבת להתייעץ עם אנשים ובכללי זה כיף
יש לי חברים,אבל אין לי חיים :כ
כנ''ל^
תקחי לדוגמא אותי... יש לי רק 5 חברות צבועות ורעות, כל השאר סתם שפוטים שלי.
סטיפס זה אתר לקבל עזרה, אם אני מרגיש מקובל מה אני אמור לשאול? בדרך כלל אם מישהו שואל זה כי הוא צריך שיתמכו בו, שזה גם כאלה שמרגישים לבד, לא יפה לצחוק עלינו :(