37 תשובות
מגנטו, הוא הכי חכם. הוא לא צבוע, והוא לא שטחי ומורכב מבחינה תפיסתית. מבחינתי הוא מעל ללהיות נבל או גיבור.
איירון מן ות'ור

לא יכולה לבחור בינהם
ספיידרמן
מגנטו וספיידרמן
כי מגנטו הוא דמות ממש מורכבת של נבל שאתה מבין מה הטענה שלו ואולי גם יכול להסכים איתו ואני ממש אוהב שעושים את זה
וספיידרמן כי אםשר ממש להתחבר אליו
גאמורה
הפח אשפה בצד הרחוב
אנונימי
tmm
למה נתנו לך מינוסים? כנראה אנשים לא אוהבים את גרוט
יואו גאוט, בייבי גאוט מושלם!!!
זה לא שאני לא אוהבת את גרוט, פשוט יש דמויות שאני אוהבת יותר.
ספיידרמן
וואט?!?! אף אחד לא כתב גרוט?! מה לא בסדר אתכם?!?!?!
אני די אוהב את מיילס מורלס
וגם את ונום וספיידרמן
אני לא אוהב את הדמות של מיילס מורלס ואת של ספיידרמן ביקום הקולנועי (טום הולדנד) כי עשו אותם ילדותיים מדי למרות שטום הולדנד אחלה שחקן
ואם אתם שואלים איפה עשו את מיילס מורלס ילדותי אז בחלק שבו ספיידרמן אומר לו להירגע והוא שר כזה
וthiccolus ונום הופיע רק לאיזה חצי סרט ואפילו לא קראו לו בשם ונום איך אפשר לאהוב אותו (אלא אם קראת את הקומיקס שבזה אני לא מבין כל כך)
אני ממש לא מבין במרוול

ראיתי רק בערך 7 סרטי מרוול (אני מתכנן לראות עוד) וונום היה אחד מהם
נטשה רומנוף יעני האלמנה השחורה
כי היא מגניבה רצח והיא מתה עכשיו אז אסור ללכלך עליה.
גרוט ורוקט
בכללי שומרי הגלקסיה ממש אנדרייטד
ואני אוהבת את וונדה אבל אני חושבת שיש דמויות בנות הרבה יותר חזקות ממנה
tmm
לא ראית את הסרט 'ונום'?
לא.. יש כזה? כל חיי חייתי בשקר?
ראיתי את כל הסרטים של ספיידרמן הרגיל (3) את של ספיידרמן המופלא (2) ואת של היקום הקולנועי (2) יש עוד?
מדברים פה על סרט של ונום ללא ספיידרמן.
וכמובן שגם לוקי
אבל הוא נער והוא די חכם. הייתי מצפה ממנו להיות יותר בוגר. אני חושב שבספיידרמן הרגיל (בלי תוספת בשם) איזנו את זה טוב
tmm
חלק מהקטע של ספיידרמן זה שהוא ילדותי, בסך הכל הוא עדיין תלמיד בבית ספר, אי אפשר לצפות ממנו לא להיות כזה.
וחוץ מזה מארוול בסרטים שלהם במיוחד בmcu גורמים לדמויות להיות יותר "מצחיקות" או ילדותיות ממה שהן בקומיקס, ולקטגוריה הזו אני יכולה להכניס המון דמויות, כמו מיילס, תור, סטיב, ברוס באנר, הוקאיי... אני יכולה להכניס עוד מלא.
זה דווקא אחלה סרט לפי דעתי, יש אותו בנטפליקס אם אתה רוצה
כן
זה סרט דווקא די טוב, לא? לא יודע למה הוא קיבל ביקורות כל כך גרועות
גם אני לא, זה היה סרט ממש טוב לפי דעתי.
טוני, גרוט ורוקט.
טוני פשוט מדהים הוא עשה את כל הסרטים
גרוט הוא הדבר הכי חמוד שיש
ורוקט הורג מצחוק
^^ כן זה ידעתי
פשוט הפתיע אותי שזה סרט של מארוול
אה ואני מכירה את הסרט הזה טוב מידי ^-^
וונום זה סרט של מארוול??
כן, וגם הולך לצאת ונום 2 ב 2021
שואל השאלה:
אוף אני רוצה לתת פרחים לכולם אבל נגמרו לי