5 תשובות
נחמד, לא רע בכלל
מעולה!!!,ממש אהבתי
תמשיך ליצור!!!!!!
נחמד
שואל השאלה:
fl studio
אנונימי
יפה. באיזו תוכנה ערכת את זה?