3 תשובות
לקבוצה שלי ושל חברות שלי קוראים "אבא, אל תקרא את זה" לול
בחבורה שלי כל קבוצה שאנחנו פותחים אנחנו קוראים לה לפי השעה שפתחנו אותה
אז יש לי מלא קבוצות 1am 5pm 11am
השווארמה של משה