9 תשובות
גם אני תמיד
nah אני עם אפל מיוזיק
אני לא כי אז אני לא שומעת את המורה אבל ממש באלי
כמעט תמיד
אני מת איזה גזורה איך אפשר להבין את השיעור בכלל ככה
גם אני ,אני לא ישרוד בלי
אני לא שמה
כל הזמן גמני
גם אני, רק בשיעורים הלא חשובים.
באותו הנושא: