7 תשובות
זה לוקח בערך שבוע להגיע שבועיים גג אני הזמנתי והגיע תוך שבוע וחצי :)
שואל השאלה:
מתי הזמנת
מתי הזמנת
אנונימית
הזמנתי בראשון בנובמבר והגיע בתשיעי
שואל השאלה:
תודה!!!
פשוט אני תוהה האם העומס עכשיו משנה משהו
וקיבלת באותו יום הודעה שזה יגיע כן?
תודה!!!
פשוט אני תוהה האם העומס עכשיו משנה משהו
וקיבלת באותו יום הודעה שזה יגיע כן?
אנונימית
קיבלתי הודעה בשישי לחודש וכתבו לי שהוא בתהליך קליטה בארץ ואבל רק אחרי שלוש ימים כתבו שהוא מגיע אבל אין שום קשר לעומס כל יום שולחים חבילות לישראל ובגלל שהרבה מזמינים אז מנסים להפוך את זה ליותר מהיר אז לוקחים כמה שיותר חבילות ומעבירים אותם
שואל השאלה:
למה את עושה פלוסים לעצמך בננה
למה את עושה פלוסים לעצמך בננה
אנונימית
:) חחח
באותו הנושא: