13 תשובות
שואל השאלה:
אני את טוגה ומידוריה לול אבל גם את אוררקה ומידוריה
אני את טוגה ומידוריה לול אבל גם את אוררקה ומידוריה
שואל השאלה:
אבל אנשים משפפים אותם ולא הבנתי איך הם קשורים אחג לשני
אבל אנשים משפפים אותם ולא הבנתי איך הם קשורים אחג לשני
אין לי מושג מאיפה הם מכירים אבל הם נראים ממש חמודים ביחדד
ואני עדיין לא בטוחה אם בוקוגו ודקו או טודורוקי ודקו סליחה אבל לא אאוריקהה
ואני עדיין לא בטוחה אם בוקוגו ודקו או טודורוקי ודקו סליחה אבל לא אאוריקהה
דאבי והוקס דווקא מכירים אחד את השני. במנגה מראים פעמים רבות בהן הם נפגשים. אני לא רוצה לעשות ספוילרים לאלו שלא קוראים את המנגה.
חחח לא יודעת למה
אני יודעת שמשפפים אבל שיקראו את המנגה במנגה(ספויילר)
דאבי שרף להורס את כל הגוף וישאר לו צלקות+הוא קרא להוקס רוצח כי אבא שלו רוצח אבל הם היו ביחד במכון הזה להכנת גיבורים
דאבי שרף להורס את כל הגוף וישאר לו צלקות+הוא קרא להוקס רוצח כי אבא שלו רוצח אבל הם היו ביחד במכון הזה להכנת גיבורים
אוררקה או איך שלא רושמים את זה אין לי מושג למה שיפרתי אותה גם עם מישוריה וגם עם באקוגו (אל תשאלו כי אין לי תשובה זה פשוט עלה לראש הטיפש שלי משום מה)
למה לשפפת את אוראראקה עם באקוגו אין ביניהם שום אינטראקציה
אמרתי לך לאדעת-.- אגב אנלא היחידה אז אל תבואי אליי;-;
באקוגו ומידוריה או טודורוקי ומידוריה?
האמת, הפאנדום של אקדמיית הגיבורים שלי ממש מוזר. חלק מהאנשים שם לא שפויים, רואים את הסדרה 24/7, משפפים דברים מוזרים בטירוף ואני לא מדברת על טודורוקי ודקו (אני לא אוהבת את השיפ הזה אבל הוא עדיין בסדר), אני מדברת על אנשים שאשכרה משפפים את אולמייט ודקו שזה מגעיל ומוזר, והם יתקפו כל אחד שלא מסכים איתם. אז רק אומרת, כדאי לך להיות בצד הקצת יותר טוב של הפאנדום או לא להיות בו בכלל. דרך אגב יש עוד מלא שיפים מוזרים, אני ראיתי למשל מישהו שמשפפ את הזאתי שנראית כמו ארנב ואת הזה עם היד על הראש.
אין לי שמץ אני בכלל משפפת אותן עם טומרה
יש שני פאנדומים mha וbnha המפאנדום של מיי הירו הוא הבעיה