8 תשובות
לא, את צריכה להעביר את החוגר (כמו רב קו)
אנונימית
שואל השאלה:
באמת? זה עובד?
אנונימית
צריך להעביר את החוגר בדומה לרב קו, יופיע שם שאת חיילת או משהו בסגנון
^ כן, זה כמו להעביר רב קו למרות שאת בזמן מעבר
אנונימית
שואל השאלה:
במכונה הזאת מאחורה? אני יכולה גם פשוט להכנס בלי להעביר חוגר?
אנונימית
תעבירי את זה במכונה מאחורה, אל תתעלמי ופשוט תשבי
שואל השאלה:
למה לא
אנונימית
כי זה לא חוקי.... גם אם את לא משלמת על הנסיעה את מחוייבת להעביר את הכרטיס
אנונימית