6 תשובות
כן הרבה מזמינים משם
בטח
אני חושבת שכע
כן
מאוד אמינים. אני הזמנתי דברים חלק לא אהבתי החזרתי הם זיכו אותי בלי בעיה בלי עלויות משלוח. הם עונים בטלפון תמיד. באמת שהם טובים