התחברות
הרשמה
מה יותר חשוב בלימודים מחצית א' או ב'
15 בנובמבר 2020, 19:00
תעודות
2 תשובות
שניהם
b
bts7._.army7
שניהם
אבל בדרכ רוצים לראות את השינוי ממחצית א לב'
ש
שִׁילָת
באותו הנושא:
מה יותר קשה בלימודים, המחצית הראשונה או השנייה?
תעודת מחצית א יותר חשוב או תעודת מחצית ב?
אני בכיתה ט' רציתי לשאול איזו תעודה חשובה יותר, מחצית א' או מחצית ב'? אבל תסבירו את עצמכם.
מחצית א' היא מחצית חשובה בכיתה י'?...
אני עולה לכיתה ז, אם שלחתי את התעודה של מחצית א אז מחצית ב לא חשובה? הרי זה ישפט לפי תעודת מחצית א, לא?
מה יותר חשוב, חברים או לימודים? תסבירו למה.
הזדמנות טובה להתחיל להתמיד ולהשקיע בלימודים במחצית השנייה?
מה יותר קשה בכיתה ט?מחצית 1 או מחצית 2?
מה יותר קשה מחצית א או מחצית ב בכיתה ח?
השנה ירדתי בלימודים ממחצית א' ואני מאוכזבת מעצמי אבל..
התעודה של מחצית ב בכיתה ט יותר חשובה משל מחצית א?