6 תשובות
חחח מתה התגובה מעלי
אנונימית
כן גם אותי
חמוד שאת מעריכה
זה מרגש את גולם
זה ממש נחמד מצידך שאת מעריכה את זה!! ואני תמיד פה בשביל לעזור 3>
כן, וזה כיף גם כשמעריכים את זה
באותו הנושא: