10 תשובות
יאא מזל טובב
נטפליקס
עם מלא חטיפים וגאנג פודד
זה מושלםם
תזמיני אותן לבית שלך ותעשי משהו כיף.
כמו מסיבת פיגמות וסרט. ותזמינו משהו טעים לאכול.
שואל השאלה:
יאא תודה תודה תודה לכולםםם על הרעיונות
ותודה על הברכות!!!!
אנונימית
מזל טובבבב
לדעתי להזמין *מלא* אוכל כאילו ממש שחיטות ולעשות מרתון סרטים או סרט אחד אפילו זה סופר כיף
מזל טוב!! 3>
תפגשו באיזה פארק ותעשו פיקניק, אם אמור להיות גשם אז תזמיני אותן הביתה ותראו איזה סרט, תבשלו משהו, תעשו קריוקי
יש הרבה דברים שאפשר לעשות פשוט תחשבי מה את אוהבת
תזמיני את כולם אליך ותזמינו אוכל ותראו סרט
מזל טוב ,
תעשו פיקניק בפארק או באיזה שהוא מקום
לאכול פיצה ולראות סרט
ערב קריוקי או אפילו תראו כמה חברות איזה סרט טוב
יאא מזל טוב תצאו לאיזה מקום נחמד