6 תשובות
הכול באמת בסדר
החיים כול כך דינמיים והכול משתנה תוך חודש ובטח שתוך כמה שנים
גם אם "תבחרי" עכשיו מה לעשות
המחשבה שלך והרצונות שלך יהתפכו עוד כוך כך הרבה פעמים..
"היום שבו נולדת זה היום שבו הקב"ה החליט שהעולם לא יכול להתקיים בלעדיך"
את תמצאי את הכיוון
אנונימי
זה בסדר גמור את רק בת 15
וגם כל אלו שחושבים בגיל שלך שהם יודעים מה הם יעשו בעתיד הם חיים בסרט כי עד שהם יתחילו ללמוד הם ישתנו מאה פעמים
הכל טוב גם לי אין כיוון
הכל טוב אני כבר מצאתי את הכיוון שלי למרות שאני גם בן 15 פשוט תתנסי בדברים ותראי מה את אוהבת
אחותי בת 20 אין לה מושג מה לעשות, הגיל לא קשור.
אני בן 15 ואני יודע כבר מה לעשות ואני כבר התחלתי לעבוד על זה, אבל זה משתנה מבן אדם לבן אדם, אל תהיי לחוצה.
אנונימי