10 תשובות
שאלה קשה...
הרבה קוראים לי רון אז אני מניחה שככה?
וואי שאלה קשה , אני חושבת שמאיה או זוהר
שאלה קשה
קשה לי לדמיין את עצמי עם שם אחר אז אין לי מושג
הייתי נשארת עם השם שלי הוא מיוחד
כלכך הרבה ...שחר אולי
מיה mia
קוראים לי דנה:)) ואני אוהבת מאוד את השם שלי
אברם קדברם או אברם מנגיסטו