3 תשובות
הדם מוביל את החמצן והגלוקוז אל תאי הגוף.
יכול להיות שבשאלה הזאת הכוונה היא למזון שאנחנו אוכלים ולאוויר שאנחנו נושמים
יכול להיות שבשאלה הזאת הכוונה היא למזון שאנחנו אוכלים ולאוויר שאנחנו נושמים
א. גלוקוז מתפרק מפחמימות וסוכרים שאנחנו אוכלים ומגיע אל התא דרך הדם.
ב. חמצן נכנס דרך הנשימה וגם מגיע אל התא דרך הדם.
ב. חמצן נכנס דרך הנשימה וגם מגיע אל התא דרך הדם.
לפי מה שידוע לי הגלוקוז מגיע מן המזון והמשקאות שאנו ניזונים מהם.
והחמצן מגיע מן הנשימה.
והחמצן מגיע מן הנשימה.