14 תשובות
אם אין לך את הנתונים, לא
אנונימית
שואל השאלה:
אי אפשר בכלל?
אולי לשפר את הדפר או משהו?
אי אפשר בכלל?
אולי לשפר את הדפר או משהו?
אנונימי
אתה יכול לנסות לשפר, דע לך שמעטות הפעמים שערעור באמת מתקבל..
אנונימית
שואל השאלה:
אה.....אוקי,תודה
אה.....אוקי,תודה
אנונימי
אפשר לקבל חריג, אני לא יודעת כמה יתחשבו
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימי
אי אפשר לקבל חריג כי הקבא שלך לא נמוך בדרגה אחת אלא ב 2
אנונימית
זה מאוד נכון
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה,שלחו לי הודעה ואני בכל זאת יכול לעשות עתודה למרות שאין לי את הנתונים המתאימים
תודה רבה,שלחו לי הודעה ואני בכל זאת יכול לעשות עתודה למרות שאין לי את הנתונים המתאימים
אנונימי
בהצלחה!!!
אנונימית
מי שלח לך?
אנונימית
בהצלחה חבר!
אנונימית
שואל השאלה:
העתודה שלחה,כבר מילאתי את השאלון שלהם ואני ניגש לפסיכומטרי בעוד כמה חודשים
העתודה שלחה,כבר מילאתי את השאלון שלהם ואני ניגש לפסיכומטרי בעוד כמה חודשים
אנונימי
שואל השאלה:
תודה חברים!!!
תודה חברים!!!
אנונימי
באותו הנושא: