14 תשובות
אם אין לך את הנתונים, לא
אנונימית
שואל השאלה:
אי אפשר בכלל?
אולי לשפר את הדפר או משהו?
אנונימי
אתה יכול לנסות לשפר, דע לך שמעטות הפעמים שערעור באמת מתקבל..
אנונימית
שואל השאלה:
אה.....אוקי,תודה
אנונימי
אפשר לקבל חריג, אני לא יודעת כמה יתחשבו
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
אנונימי
אי אפשר לקבל חריג כי הקבא שלך לא נמוך בדרגה אחת אלא ב 2
אנונימית
זה מאוד נכון
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה,שלחו לי הודעה ואני בכל זאת יכול לעשות עתודה למרות שאין לי את הנתונים המתאימים
אנונימי
בהצלחה!!!
אנונימית
מי שלח לך?
אנונימית
בהצלחה חבר!
אנונימית
שואל השאלה:
העתודה שלחה,כבר מילאתי את השאלון שלהם ואני ניגש לפסיכומטרי בעוד כמה חודשים
אנונימי
שואל השאלה:
תודה חברים!!!
אנונימי