42 תשובות
וואו זה מהמם לבנים
כ ן
שואל השאלה:
מה אתן חושבות?זה יפה שבן ילבש בגדי נשים?(אחשלי יש לו חשבון סטיפס קוראים לו מישהו גאה בסטיפס
מה אתן חושבות?זה יפה שבן ילבש בגדי נשים?(אחשלי יש לו חשבון סטיפס קוראים לו מישהו גאה בסטיפס
אנונימית
ברור זה מושלם
יואו שבנים לובשים בגדי נשים זה מעלה לי ככ.
מי קבע שאלה בגדי נשים? לבגדים אין מגדר
תראי לילד קטן תמונה, תשאלי אותו מי צריך ללבוש את זה והוא לא ידע ( קחי אפילו אותי כדוגמא, קרו לי פעמים כאלה )
החברה מכתיבה לכם הכל
זה מהמם לדעתי.
תראי לילד קטן תמונה, תשאלי אותו מי צריך ללבוש את זה והוא לא ידע ( קחי אפילו אותי כדוגמא, קרו לי פעמים כאלה )
החברה מכתיבה לכם הכל
זה מהמם לדעתי.
מה את השמלה..? כי לא נראלי לא בקטע רע פשוט לא אהבתי לבנים:/
זה לא בגדי נשים בגלל של בגדים אין מגדר
כן זה נחמד כזה, לא הכי אהבתי את איך שזה נראה אבל יש לזה צבע נחמד
כן זה נחמד כזה, לא הכי אהבתי את איך שזה נראה אבל יש לזה צבע נחמד
לבנות כן אבל לבנים לא? מגעילה...^^
שואל השאלה:
מי הייתה רוצה להיות בסטי של אחי?
מי הייתה רוצה להיות בסטי של אחי?
אנונימית
התשובות פה רציניות?
ואו כן
תגידו אתן רציניות ?!
למה לעזאזל שגבר ילבש את זה
למה לעזאזל שגבר ילבש את זה
אנונימי
אתה מטומטמם או משהו? ^
מה הקשר מטומטם איזה גבר ילבש את זה וזה בכלל לא יפה לגברים
אנונימי
שואל השאלה:
אז מי תרצה להיות בסטי של אחי?
אז מי תרצה להיות בסטי של אחי?
אנונימית
שואל השאלה:
^זה כן יפה אחי לובש את זה ואתה היחיד שחושב שזה לא יפה אתה כלכך פרימיטיבי
^זה כן יפה אחי לובש את זה ואתה היחיד שחושב שזה לא יפה אתה כלכך פרימיטיבי
אנונימית
זה מכוער לגברים בנים לא אמורים ללבוש דברים כאלה זה אפילו לא מתאים לגוף שלא זה מותאם לגוף נשי והוא גבר אז יש לו גוף גברי אז זה יראה מזעזע עליו
אנונימי
שואל השאלה:
דווקה אתה היחיד שחושב ככה זה נראה אליו מהמם ומתאים לגוף שלו אתה היחיד שחושב ככה כי אתה בן שמקנה בוא
דווקה אתה היחיד שחושב ככה זה נראה אליו מהמם ומתאים לגוף שלו אתה היחיד שחושב ככה כי אתה בן שמקנה בוא
אנונימית
דווקא לא היחיד
אני לא מקנא בו בכלל
אם הייתי רואה כזה גבר ברחוב הייתי צוחק עליו כי זה מוזר
ונראלי שרוב התשובות פה ציניות
או שהן ממש ממש מוזרות
אוב האנשים יגידו שזה מוזר וגבר לא צריך ללבוש את זה
אם הייתי רואה כזה גבר ברחוב הייתי צוחק עליו כי זה מוזר
ונראלי שרוב התשובות פה ציניות
או שהן ממש ממש מוזרות
אוב האנשים יגידו שזה מוזר וגבר לא צריך ללבוש את זה
אנונימי
שואל השאלה:
דווקה הבנות חושבות שזה יפה והתשובות שמחליטות פה זה של הנשים ואני חושבת שאתה מקנא בא כי לו יש אומץ ללבוש מה שהוא רוצה
דווקה הבנות חושבות שזה יפה והתשובות שמחליטות פה זה של הנשים ואני חושבת שאתה מקנא בא כי לו יש אומץ ללבוש מה שהוא רוצה
אנונימית
אחי מגדר לבגדים זה ככ לא תתקדם אנחנו ליטרלי ב2020
שואל השאלה:
רואה אני לא היחידה שאומרת זאת ועם אתה רוצה לדבר על זה תדבר עם אחי המשתמש שלו זה מישהו גאה בסטיפס
רואה אני לא היחידה שאומרת זאת ועם אתה רוצה לדבר על זה תדבר עם אחי המשתמש שלו זה מישהו גאה בסטיפס
אנונימית
שואל השאלה:
ותמונת הפרופיל של מישהי בשמלת ערב
ותמונת הפרופיל של מישהי בשמלת ערב
אנונימית
גם לי יש אומץ ללבוש מה שאני רוצה ואני לא רוצה ללבוש שימלה
ואני בכלל לא מקנא בו אפילו לא קצת
והתשובות פה של בנות ממש מוזרות או שהן ציניות או שהן ממש מוזרות כי בו נודה אם הן יראו כזה גבר ברחוב הן יחשבו שזה מוזר כי גבר לא אמור ללבוש את זה
ואני בכלל לא מקנא בו אפילו לא קצת
והתשובות פה של בנות ממש מוזרות או שהן ציניות או שהן ממש מוזרות כי בו נודה אם הן יראו כזה גבר ברחוב הן יחשבו שזה מוזר כי גבר לא אמור ללבוש את זה
אנונימי
שואל השאלה:
מאמי אנחנו כבר ב2020 ובגלל שאתה גבר אתה פחות תבין
מאמי אנחנו כבר ב2020 ובגלל שאתה גבר אתה פחות תבין
אנונימית
כמובן שנחשוב שזה מוזר כי לצערי החברה החדירה בנו את הסטיגמות האלה אם מגיל אפס היית רואה את אבא שלך עם שמלה לא היית חושב שזה מוזר
מה הקשר זה שאני גבר אין קשר
אין קשר גם לשנה עכשיו את לא תראי גבר הולך ברחוב בשמלת ערב כי זה משהו מוזר זה לבנות זה לא לגברים
גברים לא צריכים ללבוש את זה ואם הייתי רואה כזה גבר ברחוב הייתי צוחק וחושב שזה ממש מוזר
אין קשר גם לשנה עכשיו את לא תראי גבר הולך ברחוב בשמלת ערב כי זה משהו מוזר זה לבנות זה לא לגברים
גברים לא צריכים ללבוש את זה ואם הייתי רואה כזה גבר ברחוב הייתי צוחק וחושב שזה ממש מוזר
אנונימי
אחי אתה רק מצדיק את מה שאמרתי
תקשיבי זה מוזר. זה תמיד יהיה מוזר כי גברים לא אמירים ללבוש את זה !!!!!
אנונימי
שואל השאלה:
רק שתדע בגלל מחשבות פרימיטיביות כמו שלך אמרתי שהשאלה לבנות
רק שתדע בגלל מחשבות פרימיטיביות כמו שלך אמרתי שהשאלה לבנות
אנונימית
שואל השאלה:
ורוצה להתלונן תדבר עם אחשלי הוא הרבה יותר גבר ממך
ורוצה להתלונן תדבר עם אחשלי הוא הרבה יותר גבר ממך
אנונימית
שואל השאלה:
כמובן רק עם יש לך את האומץ
כמובן רק עם יש לך את האומץ
אנונימית
גבר לא צריך ללבוש את זה אני בכלל לא פרימיטיבי זה פשוט דבר שבא לא לגברים
אף בחורה לא הייתה רוצה גבר שמתלבש ככה כי זה מוזר ובנים לא צריכים ללבוש את זה
אף בחורה לא הייתה רוצה גבר שמתלבש ככה כי זה מוזר ובנים לא צריכים ללבוש את זה
אנונימי
שואל השאלה:
אז תברר את זה עם אחי מה הבעיה?
אז תברר את זה עם אחי מה הבעיה?
אנונימית
מה אני אמור לברר איתו למה הוא לובש שמלות
זה מוזר שהוא עושה את זה עכשיו ברחוב הייתי חושב שהוא ממש ממש ממש מוזר
ובכללי נשים לא היו רוצות גבר שלובש שמלות כי הוא לא גבר אם הוא לובש את זה
וזה ממש מוזר
איזה בחורה תרצה לצאת עם גבר שלובש שמלה
זה מוזר שהוא עושה את זה עכשיו ברחוב הייתי חושב שהוא ממש ממש ממש מוזר
ובכללי נשים לא היו רוצות גבר שלובש שמלות כי הוא לא גבר אם הוא לובש את זה
וזה ממש מוזר
איזה בחורה תרצה לצאת עם גבר שלובש שמלה
אנונימי
שואל השאלה:
אני הייתי רוצה ויש לי בן זוג כזה
אני הייתי רוצה ויש לי בן זוג כזה
אנונימית
אז הוא גיי במסווה
זה מוזר גבר לא צריך ללבוש כזה דבר
כי זה לנשים לא גברים
ואת נשמעת כמו ילדה בת 12 שלא מבינה בכלל
לי יש חבר הומו והפעמים היחידות שהוא שם שמלה זה היה בפורים בצחוק וגם אני זרמתי איתו כי זה פורים
בכללי גבר לא אמור ללבוש שמלה כי זה מוזר ומטומטם
זה מוזר גבר לא צריך ללבוש כזה דבר
כי זה לנשים לא גברים
ואת נשמעת כמו ילדה בת 12 שלא מבינה בכלל
לי יש חבר הומו והפעמים היחידות שהוא שם שמלה זה היה בפורים בצחוק וגם אני זרמתי איתו כי זה פורים
בכללי גבר לא אמור ללבוש שמלה כי זה מוזר ומטומטם
אנונימי
כן זה מהמם לדעתי
ספציפית השמלה לא יפה אבל שילבש מה שבא לו ובגדי נשים על גברים זה יפה פשוט מעבר לזה שהוא שם שמלה הוא גם צריך לדעת להתאים צבעים ולמצוא בגדים יפים.
מה השם משתמש שלו כרגע? בא לי לדבר איתו
אנונימי
באותו הנושא: