7 תשובות
וואי איזה חמודה
האמת שאין לי מושג
מה איך הם לא יכולים לעשות כלום? לא הגיוני . יש בדרכ בתחנה של הרב קו אבדות ושם הם שומרים רב קווים של אנשים שנאבד להם . וגם יש להם שם פרטים .
יש מצב
אם את רוצה שאעזור לך לחפש אותה בפייסבוק אני אשמח
תסרקי את הרב קו שלה באפליקציה יהיה שם מידע
תפרסמי בקבוצת פייסבוק של העיר שלך
תחפשי באורז
אמור להיות כתוב שם על הרב קו.. בכל מקרה שמאבדים אפשר ללכת לשם ולבטל את הכרטיס ולהעביר את הכסף לכרטיס חדש משהו כזה
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם, חבל שאני לא יכולה לתת עוד פרחים):
אנונימית