13 תשובות
מתי שאת מרגישה בנוח
שואל השאלה:
כן זות אני יש לי הרבה שאלות
אנונימית
גם אני חושבת 13 אבל אם יש שני ילדים ביסודי שהתנשקו בתמימות זה גם בסדר
בעיניי 14 . זה לא מירוץ :)
גיל 13 ומעלה
ולצערי אף פעם לא התנשקתי
ואף פעם לא היה לי חבר
אמן אמן שיהיה לי
^^^כן צודקת
חחח זאת את שאמרה שהיא בת 13 ורוצה לישון עם חבר שלה, רק חיבוקים, אילו חמודים.
תתנשקו זה בסדר.
מתי שמרגישים מוכנים
לא יודע עוד מעט אני 14 ועדיין לא התנשקתי
/..
אין גיל אני בתול הכי אמיתי
אני בגיל 14 התנשקתי פעם ראשונה אבל אני חושבת שזה עדיין מוקדם
לדעתי בגיל 15-16 זה נורמאלי, כי בשנה שנתיים האלה התבגרתי, התפתחתי ולמדתי מלא
אין דבר כזה ליגיטמי באהבה מה שמרגיש לך נכון (: