42 תשובות
זו לא סדרת רומנטיקה
אין זוגות
שואל השאלה:
באמת? הלם!! קאצאן ודאקו? משהו? כלום??? עצוב..
אין כלום הם תינוקותת
שואל השאלה:
עדיין עשו מלא שיפים אני חייבת לדעתת
שואל השאלה:
עצובב
קאצאן ודקו? יותר בכיוון של טודורוקי ודקו
שואל השאלה:
כןן
די באקוגו שייך לי הוא לא יהיה עם דקו
וואו אוקיי את עונה מהר
שואל השאלה:
קצאן ו...? חייב מישהו לקאצאן!
באקוגו שליי!!!!!!
זה עם השיער האדום וקאצאן
לא זוכרת את השם שלו
שואל השאלה:
לאא *בכי בכי*
קירישימה זה בסדר אני מרשה
שואל השאלה:
זוקו בסדר אבל טורוקי שלי!
דיל
אה גם אוררקה והצפרדע

וכולם שם גייז אז השיפים האלו לא קשורים^^^
שואל השאלה:
ייאי!!
וגם מומו וג'ירו נזכרתי בשם שלה חחח
כולם גייז
כ ו ל ם
שואל השאלה:
נכון! חוץ מטודורוקי שהוא שליי!!!!!!!11
שואל השאלה:
גאנג'י צודק לול אבל בקוגו יכול להיות ממש חמוד אם הוא לא ינסה להרוג את מידוריה
ובאקוגו שלי!!!!!!!!
הוא רק צריך חיבוק:((((((
שואל השאלה:
נכון!!! וטודורוקי שלי!!!
שואל השאלה:
סורי.. קאנג'י חח
נוו סיכמנו על זה כבר חחח
שואל השאלה:
לאא
שואל השאלה:
כןן קאנג'י!!
חס וחלילה לדקו ממש אכפת מבאקוגו אין סיכוי שהוא יעשה את זה חוץ מזה ברור שהוא צריך חיבוק או שפשוט לא ראינו את אותה סדרה ואתה לא מבין
שואל השאלה:
חח נכון!
שואל השאלה:
זוקו צודק וגם קאנג'י...וואי
שואל השאלה:
לא קאנג'י הגזמת!!
שבאקוגו ימות???? עשית לי הרגע ספויילר???
שואל השאלה:
לא...הוא רוצה שהוא ימות...
לא מגניב בכלל
שואל השאלה:
נכון! אני אם זוקו!!! לא מגניב אתה הורס לנו תעסקה!!!!
כן כאילו איך אני אתחתן עם באקוגו אם הוא לא יגדל ויגבה
שואל השאלה:
ואני אם טודורוקי??
אומרים שבעונה חמש אולי יהיה משהו בין קירישמה ל באקוגו
שואל השאלה:
היי לכולםם אז אני סיימתי לראות את הסידרה! חח (כן אני משוגעת!) ויש שם סוג של זוג! באקוגו וקירישימה הם "חברים טובים" סוג של וכולם (רק אני) אומרים שהם זוג! אז ישש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
לא בגלל שיפים כמו דקו ואולמייט אנשים לא אוהבים את הפאנדום הזה זה עוד שיפ נורמלי וחוקי