17 תשובות
כן.
אנונימי
לא
לא, זה נשמע טיפשי בעיניי.
אני יותר מאמינה שהם עסוקים בדברים אחרים אז נופ
שואל השאלה:
מה הכוונה בערך? חלמתי שסבא ששלי שנפטר מייעץ לי מה לעשות. זה באמת היה הוא? או המח שלי?
אנונימי
הכוונה שאני די מאמינה אבל לא הכי הכי
אחי אתה יכול לפרט מה היה בחלום?
אני יכול לעזור בזה
NBM
זה יותר התת מודע שלך כלומר כנראה שחשבת עליו הרבה אז חלמת עליו
לא. טוב כי... הם מתים.
זה לא היה הוא. זה חלום.
כן מאמינה ואפילו מאוד
שואל השאלה:
חלמתי שיש לו ספר תהילים ביד והוא קורא שר לי את מזמור לדוד. אחרי החלום הזה ציפיתי זיקרו דברים טובים הרגשתי שסבא שלי דואג לי מלמעלה. אבל אני בדכאון קשה מאוד. שרק מחמיר. אז אולי זה באמת היה סתם חלום
אנונימי
כן, אני תמיד מרגישה כאילו יש לי רוחות בחדר, אפילו עכשיו, פעם פחדתי מזה היום אני כבר לא מפחדת יכול להיות שאלה קרובים שלי... או חרקים שהרגתי אימלא



סתם אבל עכשיו באמת, אני רואה מה שכתבת ואני חייבת לספר, לפני שנולדתי בת דוד של אבא שלי חלמה שסבא שלי בא בחלום שלה ושהוא אמר איך יקראו ובגלל זה קוראים לי ככה, יכול להיות שזה באמת סימן, אבל תחליט אתה אם אתה רוצה להאמין שזה אמיתי או לא
אני רוצה להאמין שכן אבל באופן כללי אני לא מאמין בזה