11 תשובות
ממש לא
אתה אדיר.
מוזר? לא.
הם מצויינים, קשה שלא לאהוב
ממש לא, להקה מעולה
אם כך, אז גם אני מוזרה
אין לי מושג מי זאת הלהקה הזאת אבל בכללי אם זה מה שאתה אוהב מה אכפת לך מה אחרים חושבים?
ממש לא ,אני אישית פחות אוהבת אותם אבל אחותי מתה עליהם
אעע..הם מעולים
חוששת מהרגע שיהפכו להיות מיינסטרים ברמות גבוהות
והם סגנון אינדי שכזה
למה מוזר, הם טובים
ממש לא הם האהובים עליי.
וכן הם רוק אלטרנטיבי
אם כבר זה יהיה מוזר לא לאהוב אותם :)