4 תשובות
צריך להוסיף את המע"מ
באסוס זה ככה, כנראה שגם בשיין. האם זה יתקע? לא, הם בודקים. יש מקרים חריגים שזה נתקע.
את צריכה לשלם 17% מסך הקנייה (מע"מ)
שואל השאלה:
צריך לשלם מכס?
אם כן כמה בערך
שילמתי לאסוס פעם אחת 200 שקל מכסס
אז שואלת...
צריך לשלם מכס?
אם כן כמה בערך
שילמתי לאסוס פעם אחת 200 שקל מכסס
אז שואלת...
באותו הנושא: