13 תשובות
וואו כן, היה פעם
כן, עם השגחה של נאמנים כדי לא לבקש נעיצה/פרחים בקבוצות.
חמוד הרעיון
כן כןן
כן זה יהיה טובב
אכן יש, אני באחת, זה בוואטצאפ פשוט
חייב
כן
שואל השאלה:
לא בווצפ
לא בווצפ
שואל השאלה:
למה, יש לי מכאן שניי חברים בסטיפס והיינו רוצים לדבר כולנו באותו מקום ולא עם כל אחד בנפרד
למה, יש לי מכאן שניי חברים בסטיפס והיינו רוצים לדבר כולנו באותו מקום ולא עם כל אחד בנפרד
תעברו למשהו אחר פשוט^
שואל השאלה:
אז שיהיה פיקוח של נאמנים
אז שיהיה פיקוח של נאמנים
חחח מסכנים הנאמנים, יש להם מספיק עבודה
באותו הנושא: