התחברות
הרשמה
הכנתי עוגת ביסקוויטים ואחותי אמרה שזה טעים אבל לא משתווה אפילו לעוגה של שרה נתניהו אני אמורה להיעלב?
14 בנובמבר 2020, 21:25
עוגת ביסקוויטים
שרה נתניהו
תשובה אחת
כאילו כן אבל אל תתרגשי ממנה סתם קנאית כי את מבשלת יותר טוב ממנה
אופה*
S
Spidey
באותו הנושא:
הכנתי עוגת ביסקוויטים ואחותי אמרה שזה טעים אבל לא משתווה אפילו לעוגה של שרה נתניהו אני אמורה להיעלב?
איזה קינוח כדי לי להכין? הכנתי סופלה כבר, גם עוגת ביסקוויטים, עוגת שכבות...מה כדי?
היי אהובים שלי, הכנתי בזמני החופשי עוגת ביסקוויטים והחלב נשפך לי על הספה. האם הינכם יודעים איך לנקות?
עוגת שוקולד או עוגת ביסקוויטים?
מה עדיף להכין סופלה שוקולד לבן, עוגת גבינה אפויה רגילה, או להכין עוגת קרם עם ביסקוויטים?
הכנתי עוגת ביסקוויטים ונשאר לי קצת מהקרם מה אפשר להכין?
הכנתי עוגת ביסקוויטים, לתת לה להתייצב 3 שעות במקפיא או במקרר? במקפיא לא תצא לי עוגת קרח?
הכנתי בלילה לעוגת ביסקוויטים
אני צריכה להביא מחר לבית ספר עוגה, מה לעשות עוגת ביסקוויטים או עוגת שוקולד?
3 חתיכות עוגת ביסקוויטים, חצי לחמניה, נס קפה וחטיף של 300 קלוריות עוברים את ה1500 קלוריות?
האם זה בסדר לאכול עוגת ביסקוויטים שהכנתי לפני שבוע שהייתה במקרר כל הזמן הזה?