6 תשובות
אל תתייחסי אליהם רק תדעי מה את שווה. ואת שווה הרבה
את מספר אחת בשבילי
לא תמיד כולם מספר 1
את מס 1 בשביל עצמך, את לא צריכה אישור מהחברה שאת טובה, תעשי מה שטוב לך ומה שאת אוהבת.
לגבי החלק שבקושי מדברים איתך, תנסי לפתח קשרים ושיחות עם אנשים, אני בטוח שאת ילדה מהממת ושיש מלא אנשים שישמחו לדבר איתך ולהיות חברים שלך (:
את מספר 1 כמו ניסים מזרחי אדרי בן זכאי הוא גם היה מספר 1 כמוך
פשוט תהיה מי שאת, אל תתייחסי למה שהם חושבים
באותו הנושא: