4 תשובות
לדעתי תגידי לה שלום קר כזה. תצאי את הבוגרת. אם היא לא תחזיר לך בחזרה זאת כבר תהיה בעיה שלה.
לא , תהיי ביצ'ית אם היא אומרת לך תחייכי אליה אל תחזירי לה היי
תמיד טוב להגיד שלום תצאי הבוגרת, אם היא לא תחזיר לך זה כבר בעיה אצלה
לא יודעת כמה את מאמינה
אבל שלום זה שלום ה" זה בסיסי זה נימוסי
תגידי לה ואם היא לא אומרת בעיה שלה
באותו הנושא: