5 תשובות
למה לא?
אם את לא יוצאת מהבית
ואין לך מה לעשות
כן, למה לא?
בכיף.
צאי לבלות, להתחדש, לצחוק קצת.
נראה לי שיעשה לך ממש טוב .
תהני.
תצאי
ואוי יש לך מזל לי לא מרשים לצאת
תצאיי כברר:(((