5 תשובות
למה לא?
אם את לא יוצאת מהבית
ואין לך מה לעשות
אם את לא יוצאת מהבית
ואין לך מה לעשות
כן, למה לא?
בכיף.
צאי לבלות, להתחדש, לצחוק קצת.
נראה לי שיעשה לך ממש טוב .
תהני.
צאי לבלות, להתחדש, לצחוק קצת.
נראה לי שיעשה לך ממש טוב .
תהני.
כן למה לא
תצאי
ואוי יש לך מזל לי לא מרשים לצאת
תצאיי כברר:(((
ואוי יש לך מזל לי לא מרשים לצאת
תצאיי כברר:(((
באותו הנושא: