תשובה אחת
האמת אני בדיוק עברתי לתיכון והחברות מהבית ספר הקודם פתאום נעלמו לי ונשארתי רק עם אחת אבל אז הבנתי שהאחת שנשארה היא החברה שאשכרה אכפת לה ממני ושומרת איתי על קשר גם אם אנחנו כבר לא כל הזמן ביחד.
גם אני מרגישה לבד אבל באיזה שהו מקום שתינו התחלנו מסגרת חדשה שכל מי שנמצא בה מרגיש ככה ורוצה להכיר חברים חדשים וזה כל מה שצריך לעשות פשוט להתערבב גם אם זה תלוי בלהידחף לשיחות כי בואי בסוף כולם רוצים להכיר.
מקווה שעזרתי❤